Nő az italpiac
A Moody’s előrejelzése szerint a következő egy-másfél évben 4-5%-kal nőhet az italpiac globális szinten. Az elemzőcég kiemelte, hogy mennyiségi csökkenésre számít számos fejlődő piacon, illetve a mainstream sörök eladásai is csökkenni fognak, ahogy vodkából és szénsavas üdítőkből sem fog annyi fogyni, mint korábban. Ugyanakkor a röviditalok és a prémium sörök piaca az eddigi tempóban fog bővülni.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Európai Bizottság: még mindig sok az illegális termék a Temun
Az Európai Bizottság által folytatott vizsgálat előzetes eredménye szerint a…
Tovább olvasom >Új vezérigazgató a Procter & Gamble élén
A Procter & Gamble (P&G) bejelentette, hogy 2026. január 1-jétől…
Tovább olvasom >Tesco kampány az egészségesebb táplálkozásért – ingyen gyümölcs gyerekeknek
Új kampányt indított a Tesco az Egyesült Királyságban a gyümölcs-…
Tovább olvasom >