Magazin: Nő a prémiumkategóriás palackozott vizek piaca
A Zenith International – a világ vezető élelmiszer- és italgyártóit kiszolgáló tanácsadó cég – legfrissebb jelentése kimutatja, hogy a prémium vizek globális értékesítése évről évre növekszik: világszinten 2013-ra 3,6 százalékkal nőtt az előző évhez képest. A szervezet előrejelzése szerint globálisan a mostani éves 10,5 milliárd liter várhatóan 2018-ra 12,7 milliárdra fog nőni. Többek között erről is szó esett a Dubaiban megrendezett Prémium Palackozott Vizek Világkongresszusán, amelyet a Zenith International szervezett.
A december 8–9. között zajlott eseményen a világ prémiumásványvíz-márkatulajdonosai között a Szentkirályi Ásványvíz Kft. is képviseltette magát. Az Egyesült Arab Emirátus Carrefour óriáslánc boltjaiban – egy éves előkészítést követően – 2014 novemberétől kaphatók a Szentkirályi ásványvízből készült gyermekpezsgők, amelyeket idén további három üzletlánc vesz fel a kínálatába az Emirátusok területén. A Szentkirályi mentes ásványvíz forgalmazásáról jelenleg is folynak még tárgyalások, az előzetes üzleti egyeztetések szerint a Szentkirályi ásványvíz 2015 márciusától lesz kapható Dubaiban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >