Magazin: Nő a prémiumkategóriás palackozott vizek piaca
A Zenith International – a világ vezető élelmiszer- és italgyártóit kiszolgáló tanácsadó cég – legfrissebb jelentése kimutatja, hogy a prémium vizek globális értékesítése évről évre növekszik: világszinten 2013-ra 3,6 százalékkal nőtt az előző évhez képest. A szervezet előrejelzése szerint globálisan a mostani éves 10,5 milliárd liter várhatóan 2018-ra 12,7 milliárdra fog nőni. Többek között erről is szó esett a Dubaiban megrendezett Prémium Palackozott Vizek Világkongresszusán, amelyet a Zenith International szervezett.
A december 8–9. között zajlott eseményen a világ prémiumásványvíz-márkatulajdonosai között a Szentkirályi Ásványvíz Kft. is képviseltette magát. Az Egyesült Arab Emirátus Carrefour óriáslánc boltjaiban – egy éves előkészítést követően – 2014 novemberétől kaphatók a Szentkirályi ásványvízből készült gyermekpezsgők, amelyeket idén további három üzletlánc vesz fel a kínálatába az Emirátusok területén. A Szentkirályi mentes ásványvíz forgalmazásáról jelenleg is folynak még tárgyalások, az előzetes üzleti egyeztetések szerint a Szentkirályi ásványvíz 2015 márciusától lesz kapható Dubaiban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM-szóvivő: a GDP-adatok mellett az emberek életét befolyásoló mutatók is kedvezően alakultak
A bruttó hazai terméken (GDP) túl emberi életek vannak, az…
Tovább olvasom >A GDP 2 százalékkal növekedhet 2025-ben
A jelenlegi kilátások szerint 2025-ben 2,3-2,4 százalék körüli GDP-bővüléssel lehet…
Tovább olvasom >KSH: az élelmiszeripar értékesítési árai 4,5 százalékkal emelkedtek
2024 decemberében az ipari termelői árak átlagosan 9,0 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >