Magazin: Nő a prémiumkategóriás palackozott vizek piaca
A Zenith International – a világ vezető élelmiszer- és italgyártóit kiszolgáló tanácsadó cég – legfrissebb jelentése kimutatja, hogy a prémium vizek globális értékesítése évről évre növekszik: világszinten 2013-ra 3,6 százalékkal nőtt az előző évhez képest. A szervezet előrejelzése szerint globálisan a mostani éves 10,5 milliárd liter várhatóan 2018-ra 12,7 milliárdra fog nőni. Többek között erről is szó esett a Dubaiban megrendezett Prémium Palackozott Vizek Világkongresszusán, amelyet a Zenith International szervezett.
A december 8–9. között zajlott eseményen a világ prémiumásványvíz-márkatulajdonosai között a Szentkirályi Ásványvíz Kft. is képviseltette magát. Az Egyesült Arab Emirátus Carrefour óriáslánc boltjaiban – egy éves előkészítést követően – 2014 novemberétől kaphatók a Szentkirályi ásványvízből készült gyermekpezsgők, amelyeket idén további három üzletlánc vesz fel a kínálatába az Emirátusok területén. A Szentkirályi mentes ásványvíz forgalmazásáról jelenleg is folynak még tárgyalások, az előzetes üzleti egyeztetések szerint a Szentkirályi ásványvíz 2015 márciusától lesz kapható Dubaiban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >