Nívódíjat kapott a Lidl, és 4 terméke Érték és Minőség Nagydíj elismerésben részesült
Szeptember 8-án, a Gazdaság Ünnepén átadták az Érték és Minőség Nagydíj Pályázat idei kitüntetéseit, melynek egyik nagy nyertese a Lidl Magyarország lett. Az áruházláncot a rangos Vállalkozási Nívódíjjal jutalmazták, amit azon gazdálkodó szervezetek érdemelhetnek ki, amelyek kiemelkedő színvonalú termékeikkel, szolgáltatásaikkal, innovációikkal hozzájárulnak a magyar gazdaság fejlődéséhez, piaci munkájukkal tartósan öregbítik a magyar gazdaság jó hírét. A Nívódíj mellett a vállalat 4 hazai terméke Érték és Minőség Nagydíj elismerésben részesült.

A nyertes termékek
A Lidl Magyarország folyamatosan azon dolgozik, hogy az áruházaiban elérhető termékek ne csak kiváló minőségűek és kedvező árúak legyenek, de minél nagyobb arányban magyar beszállítóktól érkezzenek. Mindez lehetővé teszi a fogyasztói igények maximális kiszolgálását, amellett, hogy támogatja a hazai beszállítókat és a gazdaságot. A vállalat az Érték és Minőség Nagydíj Pályázaton évről-évre tanúbizonyságot tesz kiváló minőségű magyar termékeiről, és ezen törekvéseit ezúttal a rangos Vállalkozási Nívódíjjal ismertek el. Mindezeken túl újabb négy terméke, a helyben sütött Gluténmentes kakaós csiga, a magyar tehéntúróból készülő Pilos Jumbo túródesszert, a kiváló magyar tejből előállított Pilos Free from laktózmentes kakaó, valamint a Pur Pur szilvás batyu érdemelte ki az Érték és Minőség Nagydíjat.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője a díjak átvételét követően elmondta „Vállalatunk számára stratégiai fontosságú, hogy minél több kiváló hazai partnerrel dolgozzunk együtt és hozzájáruljunk a magyar agrárium sikereihez, amellett, hogy teljes mértékben kiszolgáljuk vásárlóink igényeit. Különösen büszkék vagyunk arra, hogy magyar beszállítóinkkal együttműködve, a folyamatos fejlesztések, innovációk által valóban kimagasló minőséget kínálhatunk nap mint nap, legyen szó akár speciális étrendről vagy diétáról. Ezek a díjak azért is fontosak, mert segítik a vásárlókat a tudatos választásban, akik a hazai termékek választásával maguk is hozzájárulhatnak a magyar gazdaság erősítéshez.”
Az áruházlánc – a Kormányzati törekvésekkel összhangban – 9 évvel ezelőtt indította el az egyik zászlóshajójának számító „Lidl a magyar beszállítókért” programját. Ennek keretében indult el 2016-ban a Lidl Akadémia eseménysorozat, majd ezt követte 2020 szeptemberében a Lidl Akadémia Plusz többlépcsős edukációs sorozat egy komplex beszállítói kézikönyv megjelentetésével együtt. A program olyannyira sikeresnek bizonyult, hogy immár 469-re emelkedett a magyar beszállítók száma, valamint több mint 4000 hazai termék érhető el kínálatában, köztük az olyan sajátmárkás kiválóságok, mint a Hazánk Kincsei termékcsalád tagjai. A vállalat teljes élelmiszerbeszerzésének közel 60%-át magyar termékek teszik ki és mindezért több száz milliárdot fizet ki hazai beszállítóinak.
Ajánljuk még: 34 pályázó 41 pályázata érdemelte ki az Érték és Minőség Nagydíj Tanúsító Védjegy használatát
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >