Nitrogénnel csapolt sörrel újít a Borsodi
November 22-től kapható a Borsodi Nitro, Magyarország első nitrogénnel dúsított világos söre. Az egyedi technológiával készülő láger sör mostantól meghatározott számú vendéglátóhelyen érhető el. A Borsodi Sörgyár a mostani újításával kifejezetten a csapolt sörök rajongóinak kíván kedvezni.
A termék fő különlegességét az adja, hogy a sörhöz már a gyártás során nitrogént adunk, illetve csapoláskor a nitrogén szén-dioxiddal keveredik, ezáltal egyedi látványt és különleges ízt ad a sörnek.
„A Borsodi Sörgyár mintegy 45 éves története során mindig is arra törekedett, hogy innovációi révén hozzájáruljon a hazai sörkultúra fejlesztéséhez. Tettük ezt többek között az első alkoholmentes sör vagy az első dobozos sör bevezetésekor, és tesszük most, a Borsodi Nitro bemutatásával” – emelte ki a sajtóeseményen Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár ügyvezetője. „A Borsodi Nitro bevezetésének célja, hogy egy olyan termékkel ajándékozzuk meg a hazai vendéglátóhelyeket, amelyen keresztül különleges sörélményt tudnak nyújtani a fogyasztóinknak” – tette hozzá a vezető.
Az egyedi technológiának köszönhetően a korábban ismert sörökhöz képest a Borsodi Nitro íze könnyű és bársonyos, tökéletesen passzol akár étkezések mellé is. Magyarországon 2017. november 22-étől egyelőre húsz vendéglátóegységben kérhető a pultosoktól, amelyből tizenöt Budapesten, egy Székesfehérváron, három Győrben és egy Pécsett található. A vendéglátóhelyek pontos listája a http://www.borsodi.hu/blogs/aktualitasok/borsodi-nitro oldalon érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >130 éves Soproni Sörgyár
A kormány továbbra is stratégiai ágazatként tekint az élelmiszeriparra, ezért…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >