Nincs túl nagy hatása az influenszereknek a vásárlói bizalomra
Egy felmérés szerint a márka iránti bizalom kialakulása sokkal inkább a vásárlók személyes tapasztalatán múlik, mint a celebek ajánlásain.
Az 522 U.S. kutatásából kiderül, hogy a megkérdezett vásárlók 40%-a mondta azt, hogy számukra a sikeres vásárlói élmény az, ami kiépíti a márka iránti bizalmat. Ezt követi a szolgáltatásokkal kapcsolatos jó élmény, valamint az, hogy otthon használják a megvásárolt terméket, amely megfelel az elvárásaiknak.
A megkérdezett fogyasztók 10%-a mondta azt, hogy szokott termékeket vásárolni barátok, családtagok javaslatára, és csupán 5% nyilatkozott úgy, hogy vett már influenszerek által ajánlott terméket.
Az influenszerek leginkább az X generáció tagjaira vannak hatással (8%, 25-54 évesek), míg a boomerek (55 évesek és annál idősebbek) szentelték a legkevesebb figyelmet az influenszereknek (2%)
CSA
Kapcsolódó cikkeink
Több tájékoztatás kell az ESG-előírásokról a magyar kkv-k számára
Bár az idei évben bevezetett ESG szabályozás egyelőre csak a…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Teljesítőképességük határára értek a fogyasztók – The RRD CPG + Grocery Consumer Report
A gazdasági nyomás fokozódásával a vásárlók egyre inkább az ár-érték…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >