Nincs túl nagy hatása az influenszereknek a vásárlói bizalomra
Egy felmérés szerint a márka iránti bizalom kialakulása sokkal inkább a vásárlók személyes tapasztalatán múlik, mint a celebek ajánlásain.
Az 522 U.S. kutatásából kiderül, hogy a megkérdezett vásárlók 40%-a mondta azt, hogy számukra a sikeres vásárlói élmény az, ami kiépíti a márka iránti bizalmat. Ezt követi a szolgáltatásokkal kapcsolatos jó élmény, valamint az, hogy otthon használják a megvásárolt terméket, amely megfelel az elvárásaiknak.
A megkérdezett fogyasztók 10%-a mondta azt, hogy szokott termékeket vásárolni barátok, családtagok javaslatára, és csupán 5% nyilatkozott úgy, hogy vett már influenszerek által ajánlott terméket.
Az influenszerek leginkább az X generáció tagjaira vannak hatással (8%, 25-54 évesek), míg a boomerek (55 évesek és annál idősebbek) szentelték a legkevesebb figyelmet az influenszereknek (2%)
CSA
Kapcsolódó cikkeink
A fogyasztók többsége szerint az AI növeli majd a pénzügyi csalások előfordulásának kockázatát
A pénzügyi visszaélések megelőzésére megoldásokat kínáló Abrigo új felmérése szerint…
Tovább olvasom >Átfogó kutatás a hazai sajtfogyasztásról
A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács célkitűzése, hogy több magyar…
Tovább olvasom >Már a hazai vállalatok nagy része használja az AI-t
A Magyar Termék augusztus elején 260 védjegyhasználó partnere körében készített…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >