Nincs túl nagy hatása az influenszereknek a vásárlói bizalomra
Egy felmérés szerint a márka iránti bizalom kialakulása sokkal inkább a vásárlók személyes tapasztalatán múlik, mint a celebek ajánlásain.

Nem sokat számítanak az influenszerek a vásárlások során
Az 522 U.S. kutatásából kiderül, hogy a megkérdezett vásárlók 40%-a mondta azt, hogy számukra a sikeres vásárlói élmény az, ami kiépíti a márka iránti bizalmat. Ezt követi a szolgáltatásokkal kapcsolatos jó élmény, valamint az, hogy otthon használják a megvásárolt terméket, amely megfelel az elvárásaiknak.
A megkérdezett fogyasztók 10%-a mondta azt, hogy szokott termékeket vásárolni barátok, családtagok javaslatára, és csupán 5% nyilatkozott úgy, hogy vett már influenszerek által ajánlott terméket.
Az influenszerek leginkább az X generáció tagjaira vannak hatással (8%, 25-54 évesek), míg a boomerek (55 évesek és annál idősebbek) szentelték a legkevesebb figyelmet az influenszereknek (2%)
CSA
Kapcsolódó cikkeink
A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >Hűségprogramokkal a vásárlók lemorzsolódása ellen
A Salesforce friss Connected Shoppers felmérése szerint a kiskereskedők kétharmada…
Tovább olvasom >Megadealek kora
Bár az ügyletszám 17%-kal csökkent, de a nagy értékű vállalat-adásvételi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >