Nincs túl nagy hatása az influenszereknek a vásárlói bizalomra

Szerző: Gyarmati Orsolya Dátum: 2021. 04. 23. 08:50

Egy felmérés szerint a márka iránti bizalom kialakulása sokkal inkább a vásárlók személyes tapasztalatán múlik, mint a celebek ajánlásain.

Z generációs vásárlás

Nem sokat számítanak az influenszerek a vásárlások során

Az 522 U.S. kutatásából kiderül, hogy a megkérdezett vásárlók 40%-a mondta azt, hogy számukra a sikeres vásárlói élmény az, ami kiépíti a márka iránti bizalmat. Ezt követi a szolgáltatásokkal kapcsolatos jó élmény, valamint az, hogy otthon használják a megvásárolt terméket, amely megfelel az elvárásaiknak.

A megkérdezett fogyasztók 10%-a mondta azt, hogy szokott termékeket vásárolni barátok, családtagok javaslatára, és csupán 5% nyilatkozott úgy, hogy vett már influenszerek által ajánlott terméket.

Az influenszerek leginkább az X generáció tagjaira vannak hatással (8%, 25-54 évesek), míg a boomerek (55 évesek és annál idősebbek) szentelték a legkevesebb figyelmet az influenszereknek (2%)

CSA

 

Kapcsolódó cikkeink