Nincs túl nagy hatása az influenszereknek a vásárlói bizalomra
Egy felmérés szerint a márka iránti bizalom kialakulása sokkal inkább a vásárlók személyes tapasztalatán múlik, mint a celebek ajánlásain.

Nem sokat számítanak az influenszerek a vásárlások során
Az 522 U.S. kutatásából kiderül, hogy a megkérdezett vásárlók 40%-a mondta azt, hogy számukra a sikeres vásárlói élmény az, ami kiépíti a márka iránti bizalmat. Ezt követi a szolgáltatásokkal kapcsolatos jó élmény, valamint az, hogy otthon használják a megvásárolt terméket, amely megfelel az elvárásaiknak.
A megkérdezett fogyasztók 10%-a mondta azt, hogy szokott termékeket vásárolni barátok, családtagok javaslatára, és csupán 5% nyilatkozott úgy, hogy vett már influenszerek által ajánlott terméket.
Az influenszerek leginkább az X generáció tagjaira vannak hatással (8%, 25-54 évesek), míg a boomerek (55 évesek és annál idősebbek) szentelték a legkevesebb figyelmet az influenszereknek (2%)
CSA
Kapcsolódó cikkeink
KPMG CEO Outlook 2025: Újratervezett bizalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Többet főznének az X- és Y-generációk tagjai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >December 24–25-én országszerte zárva tartanak a McDonald’s éttermek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
