Nincs több rajzfilmfigura a Lidl saját márkás gabonapelyhein
2020 tavaszától a Lidl nem hajlandó saját Crownfield márkás gabonapelyheinek csomagolásán rajzfilmfigurákat megjeleníteni – ezzel igyekszik segíteni a szülőket a gyermekek nyaggatásának való ellenállásban és az egészségesebb ételválasztásban.
A kezdeményezés annak hatására indult, hogy a szülők háromnegyede számolt be a boltban való vásárlás során a gyerekek követelőzéséről, amit szerintük a rajzfilmfigurákat megjelenítő csomagolások váltottak ki, illetve fokoztak.
A lépés nem előzmények nélküli, hiszen a német diszkontlánc 2015-ben elsőként távolította el az édességeket és a csokoládétermékeket a kasszazónából országszerte.//
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >Teljes teltház: a féltáv is betelt, minden rekordot megdöntve közel 13 000 nevező a 43. LIDL Balaton-átúszáson
Négy héttel a rajt előtt a 43. LIDL Balaton-átúszás összes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >„Egészenén” élmény a dm-ben – a got2b nyári beauty eseménye új szintre emelte az önkifejezést
A kreatív önkifejezés, a hajformázás új dimenziói és az egyediség…
Tovább olvasom >