Nincs több rajzfilmfigura a Lidl saját márkás gabonapelyhein
2020 tavaszától a Lidl nem hajlandó saját Crownfield márkás gabonapelyheinek csomagolásán rajzfilmfigurákat megjeleníteni – ezzel igyekszik segíteni a szülőket a gyermekek nyaggatásának való ellenállásban és az egészségesebb ételválasztásban.
A kezdeményezés annak hatására indult, hogy a szülők háromnegyede számolt be a boltban való vásárlás során a gyerekek követelőzéséről, amit szerintük a rajzfilmfigurákat megjelenítő csomagolások váltottak ki, illetve fokoztak.
A lépés nem előzmények nélküli, hiszen a német diszkontlánc 2015-ben elsőként távolította el az édességeket és a csokoládétermékeket a kasszazónából országszerte.//
Kapcsolódó cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >Karácsony előtt még tíz új üzletet nyit a Lidl az Egyesült Királyságban
Hálózatbővítési programot jelentett be a Lidl az Egyesült Királyságban, melynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >BMI: Mélyülő zsugorodás októberben
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított októberi értéke: 47,6.…
Tovább olvasom >GKI: Versenyképességi reformok szükségessége az EU-ban és Magyarország szerepe a változásokban
Az Európai Uniónak jelentős reformokra van szüksége a Draghi jelentés…
Tovább olvasom >