Nincs több rajzfilmfigura a Lidl saját márkás gabonapelyhein
2020 tavaszától a Lidl nem hajlandó saját Crownfield márkás gabonapelyheinek csomagolásán rajzfilmfigurákat megjeleníteni – ezzel igyekszik segíteni a szülőket a gyermekek nyaggatásának való ellenállásban és az egészségesebb ételválasztásban.
A kezdeményezés annak hatására indult, hogy a szülők háromnegyede számolt be a boltban való vásárlás során a gyerekek követelőzéséről, amit szerintük a rajzfilmfigurákat megjelenítő csomagolások váltottak ki, illetve fokoztak.
A lépés nem előzmények nélküli, hiszen a német diszkontlánc 2015-ben elsőként távolította el az édességeket és a csokoládétermékeket a kasszazónából országszerte.//
Kapcsolódó cikkeink
Eltávolítja a brit Lidl saját márkás termékeinek csomagolásáról a gyerekeket célzó elemeket
A brit Lidl 2025 közepéig eltávolítja saját márkás, „kevésbé egészséges”…
Tovább olvasom >Átalakulás küszöbén áll a Kaufland Lengyelországban
Egyre nagyobb fejtörést okoz a Kauflandnak lengyelországi részlege: a német…
Tovább olvasom >In-store pubot nyithat a Lidl Észak-Írországban
Hosszas jogi huzavona után a Lidl története során először nyit…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >