Nincs több OBI-katalógus, ennyi volt!
Az OBI követi a nyugat-európai trendeket Magyarországon is, ezért többé nem adja ki papír alapú katalógusát. A viccesre vett kommunikáció mellett a döntés valódi oka vélhetően az elszálló papírárakban és nyomdaköltségekben keresendő.
Kapcsolódó cikkeink
Raisz Anikó: a mezőgazdasági területek fenntarthatósága mellett fontos a vízhiányos időszakok okozta helyzet kezelése is
A mezőgazdasági termőterületek fenntarthatósága mindannyiunk számára fontos, viszont legalább ilyen…
Tovább olvasom >Egyre több bútorbolt és barkácsáruházlánc fogadja el a SZÉP Kártyát
Egyre több nagy bútorbolt és barkácsáruházlánc csatlakozik a SZÉP Kártya…
Tovább olvasom >Teljesítőképességük határára értek a fogyasztók – The RRD CPG + Grocery Consumer Report
A gazdasági nyomás fokozódásával a vásárlók egyre inkább az ár-érték…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >A GKI 2-2,5%-os gazdasági növekedést vár 2025-ben
A GKI Gazdaságkutató Zrt. 2025-re 2-2,5%-os GDP-növekedést prognosztizál, amely a külpiaci…
Tovább olvasom >Sára Botond: a húsvéti ünnepkörhöz tartozó termékek minőségének laboratóriumi vizsgálata és a kereskedelmi egységek, vásárok ellenőrzése zajlik
Húsvét közeledtével a kormányhivatal kiemelt ellenőrzéseket folytat a kereskedelmi egységeknél…
Tovább olvasom >