Nincs több műanyag zacskó az Albert Heijnnél
Az Albert Heijn eltávolította ingyenes műanyag zacskóit üzletei zöldség-gyümölcs szekciójából. A lépéssel a holland retailer évi 243.000 kg plasztiktól szabadul meg.

Eltűnnek a nylonzacskók
Mostantól a vásárlók mosható, fenntartható, többször használható zacskókba szedhetik a kiválasztott árut.
A retailer korábban bevezette, hogy kiszállításkor a vásárlók visszaadhatják a műanyag zacskókat a futárnak. Ezáltal az Albert Heijn 645.000 kg (31 millió zacskó) műanyagot hasznosított újra felelős módon.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Még mindig hasít a zöld hitel
A vállalati zöld hitelek piaca 2025-ben is dinamikusan nő, miközben…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Lehet fenntartható a reklámdekoráció?
Évente mintegy 450 tonnányi olyan reklámdekorációt használunk fel Magyarországon, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Semsei Rudolf : Nálam mindig a vendég az első!
A Vakvarjú éttermek, a Dobay cukrászdák és a Budapest Party…
Tovább olvasom >K&H: a nyuszi mellé pénzügyi tudatosság is kerülhet a kosárba
A húsvét az egyik olyan alkalom, amelyet gyerekünnepnek is nevezhetünk,…
Tovább olvasom >