Nincs több műanyag zacskó az Albert Heijnnél
Az Albert Heijn eltávolította ingyenes műanyag zacskóit üzletei zöldség-gyümölcs szekciójából. A lépéssel a holland retailer évi 243.000 kg plasztiktól szabadul meg.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/05/albert-heijn-removes-free-plastic-bags-from-fruit-and-vegetables-section-300x202.webp)
Eltűnnek a nylonzacskók
Mostantól a vásárlók mosható, fenntartható, többször használható zacskókba szedhetik a kiválasztott árut.
A retailer korábban bevezette, hogy kiszállításkor a vásárlók visszaadhatják a műanyag zacskókat a futárnak. Ezáltal az Albert Heijn 645.000 kg (31 millió zacskó) műanyagot hasznosított újra felelős módon.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Agrárminiszter: a fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben
A fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben,…
Tovább olvasom >Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >