Nincs több műanyag zacskó az Albert Heijnnél
Az Albert Heijn eltávolította ingyenes műanyag zacskóit üzletei zöldség-gyümölcs szekciójából. A lépéssel a holland retailer évi 243.000 kg plasztiktól szabadul meg.

Eltűnnek a nylonzacskók
Mostantól a vásárlók mosható, fenntartható, többször használható zacskókba szedhetik a kiválasztott árut.
A retailer korábban bevezette, hogy kiszállításkor a vásárlók visszaadhatják a műanyag zacskókat a futárnak. Ezáltal az Albert Heijn 645.000 kg (31 millió zacskó) műanyagot hasznosított újra felelős módon.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >Hibrid tejeket vezet be a holland Albert Heijn
Az Albert Heijn, Hollandia legnagyobb élelmiszerlánca elindította első hibrid tej…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: tovább dübörög a turizmus – májusban több mint 1,7 millió turista érkezett a hazai szálláshelyekre
A kormány folyamatosan azon dolgozik, hogy egyre több külföldi vendéget…
Tovább olvasom >Aggodalmát fejezte ki patrióta pártcsalád az emelkedő energiaárak és a hanyatló versenyképesség miatt
Aggodalmukat fejezték ki a Patrióták tagpártjainak vezetői szerdai közleményükben amiatt,…
Tovább olvasom >