Nincs több ingyen nejlonzacskó az Albert Heijn zöldség-gyümölcs részlegén
A holland Albert Heijn üzleteiben nincs többé ingyen nejlonzacskó a zöldség-gyümölcs részlegen, amivel a lánc évente 243 000 kilogramm műanyagot kíván megspórolni. A vásárlók ezentúl fenntartható, mosható és többször használatos zöldségzsákokat használhatnak.
A Sustainable Brand Index 2022 szerint Hollandiában idén hatodik alkalommal legfenntarthatóbb üzletláncnak választott cég a nejlonzacskók problémáját a házhozszállítási szolgáltatás keretein belül azzal próbálta kezelni, hogy a vásárlók a zacskókat, tasakokat a futárnak átadhatták. A kezdeményezéssel a vállalat éves szinten 645 000 kilogrammnyi műanyagot hasznosított újra felelős módon.
Kapcsolódó cikkeink
50%-ra növelné a növényi fehérje arányát kínálatában az Ahold Delhaize
Az Ahold Delhaize az általa forgalmazott európai élelmiszer-kereskedelmi márkák körében…
Tovább olvasom >DélKerTÉSZ: Rekordmennyiségű magyar zöldség került a boltláncokba
Rekordmennyiségű magyar zöldséget juttatott el a belföldi áruházláncokba a DélKerTÉSZ…
Tovább olvasom >Fókuszban a zöldség-gyümölcs
2025 tavasza nem csak azért fontos a zöldség-gyümölcs ágazatban, mert…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >