Nincs több ingyen nejlonzacskó az Albert Heijn zöldség-gyümölcs részlegén
A holland Albert Heijn üzleteiben nincs többé ingyen nejlonzacskó a zöldség-gyümölcs részlegen, amivel a lánc évente 243 000 kilogramm műanyagot kíván megspórolni. A vásárlók ezentúl fenntartható, mosható és többször használatos zöldségzsákokat használhatnak.
A Sustainable Brand Index 2022 szerint Hollandiában idén hatodik alkalommal legfenntarthatóbb üzletláncnak választott cég a nejlonzacskók problémáját a házhozszállítási szolgáltatás keretein belül azzal próbálta kezelni, hogy a vásárlók a zacskókat, tasakokat a futárnak átadhatták. A kezdeményezéssel a vállalat éves szinten 645 000 kilogrammnyi műanyagot hasznosított újra felelős módon.
Kapcsolódó cikkeink
40%-kal nőtt a zöldség-gyümölcs forgalom a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 10 hónapban több mint 155 ezer megrendelés teljesítése…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >Üzlet, innováció, kapcsolatépítés: FRUIT LOGISTICA
Töretlen lendülettel és minden eddiginél pozitívabb visszajelzésekkel zárult a világ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >