Nincs több ingyen nejlonzacskó az Albert Heijn zöldség-gyümölcs részlegén
A holland Albert Heijn üzleteiben nincs többé ingyen nejlonzacskó a zöldség-gyümölcs részlegen, amivel a lánc évente 243 000 kilogramm műanyagot kíván megspórolni. A vásárlók ezentúl fenntartható, mosható és többször használatos zöldségzsákokat használhatnak.
A Sustainable Brand Index 2022 szerint Hollandiában idén hatodik alkalommal legfenntarthatóbb üzletláncnak választott cég a nejlonzacskók problémáját a házhozszállítási szolgáltatás keretein belül azzal próbálta kezelni, hogy a vásárlók a zacskókat, tasakokat a futárnak átadhatták. A kezdeményezéssel a vállalat éves szinten 645 000 kilogrammnyi műanyagot hasznosított újra felelős módon.
Kapcsolódó cikkeink
Növények újragondolva
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új digitális megoldással csökkenti az élelmiszerpazarlást az Albert Heijn
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nem eszünk elég zöldséget és gyümölcsöt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mesterséges intelligenciával optimalizálja üzleteiben a polcképet és árstratégiáját a Müller
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új élelmiszer saját márkát indított az Amazon az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >68 millió eurós beruházással bővíti franciaországi gyártókapacitását a Coca-Cola Europacific Partners
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >