Nigériában, Romániában és Ukrajnában is sikeres a Coke
A Coke termékek második legnagyobb palackozója, a Coca-Cola HBC AG közleményben adta hírül, hogy jelentősen növekedtek az eladásaik az év első felében elsősorban Nigériában, Romániában és Ukrajnában. A svájci székhelyű cég nettó bevétele 31,7 százalékkal, 125 millió euróra növekedett a múlt évhez képest, ám a nyereség így is csökkent 1 százalékkal, aminek hátterében elsősorban a valutaárfolyamok kedvezőtlen ingadozása áll. A cég ügyvezető igazgatója elmondta:
– Különösen az orosz piac okoz fejtörést az élelmiszeripar minden szereplőjének, bár ahhoz képest, ahogy év elején láttuk a helyzetet, sokkal jobban állunk. Az év végéig további növekedésre számítunk.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >