Nigériában, Romániában és Ukrajnában is sikeres a Coke
A Coke termékek második legnagyobb palackozója, a Coca-Cola HBC AG közleményben adta hírül, hogy jelentősen növekedtek az eladásaik az év első felében elsősorban Nigériában, Romániában és Ukrajnában. A svájci székhelyű cég nettó bevétele 31,7 százalékkal, 125 millió euróra növekedett a múlt évhez képest, ám a nyereség így is csökkent 1 százalékkal, aminek hátterében elsősorban a valutaárfolyamok kedvezőtlen ingadozása áll. A cég ügyvezető igazgatója elmondta:
– Különösen az orosz piac okoz fejtörést az élelmiszeripar minden szereplőjének, bár ahhoz képest, ahogy év elején láttuk a helyzetet, sokkal jobban állunk. Az év végéig további növekedésre számítunk.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Védelmet kapnak a húskészítmények elnevezései – irányt mutat az Európai Bizottság új javaslata
Újabb lépést tesz az átláthatóbb és tisztességesebb élelmiszerpiac irányába az…
Tovább olvasom >Újraszervezés után új lendületben a Pepco – a magyar piac stratégiai nyertes
Miközben a Pepco csoport fájdalmas németországi kivonulást hajt végre, a…
Tovább olvasom >Újrahasznosított palackokkal újít a Lidl – egyre zöldebb a sajátmárkás kínálat
A Lidl Magyarország ismét fontos lépést tett a fenntarthatóság felé:…
Tovább olvasom >