Nigériában, Romániában és Ukrajnában is sikeres a Coke
A Coke termékek második legnagyobb palackozója, a Coca-Cola HBC AG közleményben adta hírül, hogy jelentősen növekedtek az eladásaik az év első felében elsősorban Nigériában, Romániában és Ukrajnában. A svájci székhelyű cég nettó bevétele 31,7 százalékkal, 125 millió euróra növekedett a múlt évhez képest, ám a nyereség így is csökkent 1 százalékkal, aminek hátterében elsősorban a valutaárfolyamok kedvezőtlen ingadozása áll. A cég ügyvezető igazgatója elmondta:
– Különösen az orosz piac okoz fejtörést az élelmiszeripar minden szereplőjének, bár ahhoz képest, ahogy év elején láttuk a helyzetet, sokkal jobban állunk. Az év végéig további növekedésre számítunk.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >