Nézőcsúcs a plovdivi vásáron
Nézőcsúcsot, csaknem 150 ezer látogatót regisztráltak a szombaton zárult Plovdivi Nemzetközi Műszaki Vásáron, így a magyar kiállítást is olyan sokan látták, mint még soha.
A legnagyobb délkelet-európai műszaki vásárra kilátogatók legalább fele bizonyosan megfordult a magyar kiállításon, amely az idén központi helyen volt, hiszen Magyarország volt a kiállítás partnerországa. A magyar kiállítás iránti érdeklődést jól illusztrálja, hogy több mint tízezer Magyarország- és Balaton-térképet osztottak szét az érdeklődőknek. Jó választás volt, hogy a Rubik-kocka lett az innovációt középpontba helyező magyar bemutatkozás egyik védjegye, a Rubik-játékokból csaknem 600 fogyott el a vásár hat napja alatt.
A kiállítások nem a konkrét üzletkötések helyszínei, hanem inkább a kapcsolatfelvételeké. E szempontból is figyelemre méltó azonban, hogy az ITD standján mintegy 60 konkrét üzletre irányuló megkeresést vettek fel, amelyeket majd továbbítanak is megfelelő magyar cégeknek – közölte az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >