New Yorktól Pestig minden kismama a legjobbat akarja
Az üveg csomagolóanyagokat gyártó O-I nemzetközi kutatás keretében kérdezett meg a világ 10 városából 60 kismamát, mennyire használnak előre csomagolt bébiételeket, mekkora hangsúlyt helyeznek a kényelemre, biztonságra, környezetvédelemre.
„Szerettünk volna látni, hogy milyen igényei, aggályai és preferenciái vannak az anyáknak ebben a válságos időszakban, illetve hogy miként változnak ezek a preferenciák az egyes országokban" – mondta Gyenge Éva, az O-I Orosházi Üveggyár kereskedelmi menedzsere. „Ha jobban megismerjük a szülők nézőpontját, a legmegfelelőbb csomagolást fejleszthetjük ki számukra és gyerekeik számára.”
A kutatásból kiderült, hogy az ár a válság idején is az utolsó szempontok között szerepel. Európa-szerte legfontosabb a márkanév: az anyukák hajlandóak többet adni egy jó hírű, régóta a piacon lévő vállalat termékéért, mint egy olcsóbb, de ismeretlen márkáért. Fontos tényező még a termék frissessége, valamint egészségügyi megfontolások, mint például a termék "organikus" mivolta.
Nem meglepő módon a megkérdezett szülők többsége úgy gondolta, hogy a bébiételek számára az üveg a legmegfelelőbb csomagolóanyag. A üvegbe nem kell belső burkolat, ezért tökéletesen biztonságos bármilyen fajta bébiétel tárolására. Tartósítószer és adalékanyagok nélkül is megőrzi a bébiétel ízét, állagát, színét és aromáját, így tökéletes választás.
A kutatásból kiderült, hogy a kismamák egyre jobban aggódnak a műanyag csomagolás potenciális biztonsági kockázatai miatt, hisz bizonyos káros anyagok szabadulhatnak fel a csomagolásból, és kerülhetnek be az élelmiszerbe. Ennek köszönhetően megnőtt az üveg cumisüvegek iránti kereslet is – sokan ezt tekintik a tejjel való táplálás legbiztonságosabb és legegészségesebb módjának a szoptatás után -, és a szülők a kész bébiételek – főleg az egészen fiatal csecsemőknek szánt bébiételek – esetében is az üveget tartják a legegészségesebb alternatívának a többi csomagolóanyaghoz képest.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csődvédelem alá került a Pepco német leányvállalata
A diszkontlánc német egysége fizetésképtelenséget jelentett be, miközben a Pepco-csoport…
Tovább olvasom >Az Anna-bálon ünnepel az idén harminc éves Édes Anna
Együtt ünnepli az Anna-bálok két évszázados múltját és az Édes…
Tovább olvasom >Jelentős gyógyszeripari beruházás Magyarországon – az Egis állami támogatással fejleszt Körmenden
Az Egis Gyógyszergyár Zrt. újabb, több mint 14 milliárd forint…
Tovább olvasom >