New Yorkban a magyar fejlesztésű Scarab
A budapesti központú Scarab Research bejelentette, hogy a FreshDirect, New York állam legnagyobb online élelmiszer-kereskedője új, személyre szabott termékajánló szolgáltatást indít, amely a Scarab Enterprise ajánlórendszer teljesen testreszabott verziójára épül.A FreshDirect több mint egy évig kutatott a legjobb termékajánló megoldás után, míg végül a Scarab technológiája mellett döntött. Az eladások számát tekintve a FreshDirect forgalma nagyobb, mint a tíz legnagyobb magyar online kereskedőé együttvéve.
A Scarab Research világszínvonalú termékajánló rendszere Scarab Cloud néven a hazai kis- és középvállalatok számára is elérhető, webszolgáltatás formájában. Az érdeklődők a signup@scarabresearch.com címen kaphatnak bővebb információt a szolgáltatásról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >