New Yorkban a magyar fejlesztésű Scarab
A budapesti központú Scarab Research bejelentette, hogy a FreshDirect, New York állam legnagyobb online élelmiszer-kereskedője új, személyre szabott termékajánló szolgáltatást indít, amely a Scarab Enterprise ajánlórendszer teljesen testreszabott verziójára épül.A FreshDirect több mint egy évig kutatott a legjobb termékajánló megoldás után, míg végül a Scarab technológiája mellett döntött. Az eladások számát tekintve a FreshDirect forgalma nagyobb, mint a tíz legnagyobb magyar online kereskedőé együttvéve.
A Scarab Research világszínvonalú termékajánló rendszere Scarab Cloud néven a hazai kis- és középvállalatok számára is elérhető, webszolgáltatás formájában. Az érdeklődők a signup@scarabresearch.com címen kaphatnak bővebb információt a szolgáltatásról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >Ausztriában lassult az infláció júniusban
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >