Új vegán termékcsalád a SPAR-ban
A SPAR Magyarország a növényi alapú élelmiszereket gyártó német Veganz márka sikertermékeivel gazdagítja kínálatát. A több mint 60 különféle termék között olyan finomságok találhatóak a SPAR dedikált üzleteiben, mint az organikus növényi tejek, természetes édesítők, különféle magkrémek, magas fehérjetartalmú proteinporok, valamint változatos édességek és kekszek. Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője elmondta:
– Egyre nagyobb az igény a növényi alapú ételek iránt, miután egyre többen választják az állati eredetű táplálékot mellőző életmódot. Sokan egészségügyi okokból, gyakorta tojás-, tejfehérje-érzékenység és allergia miatt, vagy diétázás végett, esetleg egyszerűen kíváncsiságból, olykor pedig elvi megfontolásból döntenek a vegán étkezés mellett. A kezdetek óta kiemelt jelentőséget tulajdonítunk az egészséges életmód népszerűsítésének, amelynek legfontosabb eleme a tudatos táplálkozás.
A Veganz 2011-es berlini alapítását követően Európa egyik legelső vegán áruházláncaként vált ismertté. A vállalat különösen nagy hangsúlyt fektet a minőség-ellenőrzésre, az egyenletesen jó minőségre és egyedülálló ízre, hiszen számukra a vegánság nem csupán beállítottság, hanem ízek kérdése is. //
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Hatékonyabb működésre álltak át a SPAR élelmiszer-termelő üzemei
Összesen több mint 18,1 milliárd forintot fordított a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Digitális megoldásokkal csökkenti papírfelhasználását a SPAR
A logisztika és üzletek papírszükségletének csökkentését célzó kezdeményezéseivel újabb, több…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >