Nevet vált a Monarchia
Az idén Kovács Nimród Borászat néven, kizárólag felső kategóriás nedűkből álló portfólióval folytatja terjeszkedését a Monarchia Borászat.
Kovács Nimród tulajdonos
szerint a névváltás a cég kilencéves
fejlődésének újabb mérföldköve.
2000-ben kezdte meg tevékenységét a Monarchia
Borászat. A társaság amellett, hogy az ország
legjobb borvidékeiről származó magas minőségű
nedűkből álló kínálatot alakított
ki, Eger környékén is vásárolt
területet, hogy ottani szőlőtelepítéssel
alapozza meg saját borászatát.
Később megalakult a Monarchia
budapesti székhelyű kereskedelmi cége, amely fúzióra
lépett a New York-i székhelyű, minőségű
borokat importáló, forgalmazó amerikai Matt
Brothersszel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >