Nevet vált a Direkt Marketing Szövetség
Új nevet választott magának a Direkt Marketing Szövetség. A 17 éve sikeresen dolgozó szervezet a jövőben Direkt és Interaktív Marketing Szövetség néven működik tovább. Ezzel a módosítással is jelezni kívánja a direkt marketing módszereinek, eszköztárának változását, az ágazat új irányait, de közben nem feledkezik meg a jól működő, klasszikus gyökereiről sem.
A névváltást indokolja, hogy az új technológiák egyre több és kedvezőbb lehetőséget biztosítanak az interaktivitásra, a visszacsatolás egyre több csatornán kínálkozik. Az interaktivitás nem új szó a direkt marketing területén, de a szövetség nevének kiegészítésével tesszük egyértelművé: a direktkommunikációs logikára épülő online vagy TTL megoldásokat a szakma részeként definiáljuk.
A direkt marketing nagy eredménye volt egykor a szórt információk helyett a célzott, testreszabott, releváns marketingkommunikáció bevezetése. A cél nem változott, de a XXI. század digitális világában a direkt marketing térhódítása és bővülő lehetőségei egyre fontosabbá teszik az erre a közvetlen kommunikációra épülő interaktivitást, amely a márka és a fogyasztó közötti egyszerű információcserén túlmenően lehetőséget biztosít a fogyasztó igazi, hatékony bevonására.
A név- és arculatfrissítés mellett a honlap címe megváltozik (www.dimsz.hu), és meg is újul: felhasználóbarát és interaktív megoldásokat alkalmaz. Az aktuális jogszabályok, hírek mellett az egyes DM eszközök rövid leírása is megtalálható, amely az elkövetkező hetekben többek között hazai és külföldi esettanulmányokkal bővül.
A DIMSZ dinamikusan bővülő szövetség, jelenleg 45 tagja van, az idei évtől 6 új cég csatlakozott a szövetséghez. 2011-ben Contact Center tagozat alakult, idén márciusban pedig 10 taggal Mobilmarketing tagozat jött létre a specifikus szakmai programok megvalósítása érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megugrott a FAO globális élelmiszerár indexe
Az elmúlt 18 hónap legmagasabb értékére ugrott az élelmiszer-alapanyagok globális…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: magasabb növekedési pályára állhat a gazdaság
Magasabb növekedési pályára állhat a magyar gazdaság 2025-től – mondta…
Tovább olvasom >Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >