Neves hazai borászat termékeit forgalmazza a PENNY
A PENNY kínálatának legnagyobb büszkeségei közé tartoznak a kiváló hazai borok. Az üzletlánc fontosnak tartja, hogy sokféle hazai bort kínáljon a jól megszokott kiemelkedő minőségben és pénztárcabarát áron. Ebbe az elképzelésbe pedig tökéletesen illeszkedik a Kislaki Bormanufaktúra négy legkedveltebb tétele.
Légli Géza borász családba született, és mintegy két évtizede foglalkozik szőlőműveléssel. Szenvedéllyel, alázattal, valamint a természet és a vidék borászai iránti tisztelettel műveli ezt a szép, ám kihívásokkal teli mesterséget a Dél-balatoni borvidéken található birtokán. Itt mutatta be azt a négy tételt, amelyek a PENNY választékában érhetőek el. Ezek között egyaránt megtalálható az egyedi jegyeket viselő, gyümölcsös fehér, könnyed rosé és testes, érettebb ízvilágú vörösbor is.
A Kislaki Kötcsei Irsai Olivér-Zenit száraz fehérbor házasítás egy illatos, gyümölcsös, jó ivású kombináció, amelyet Légli Géza a pincészetük egyik meghatározó borának tekint. A Kislaki Balatonboglári Birtokfehér száraz fehérbor pedig egy könnyed, kellemes zamatú, olaszrizling alapú házasítás (60%-ban Rajnai rizling, 40% Olaszrizling), amely három hónapos érlelést követően kerül a palackokba. Aki a fehérborokon túl a pincészet más boraival is ismerkedne, azok számára tökéletes választás lehet a Kislaki Balatonboglári Birtokrosé száraz rosébor, amelyben az üdítő gyümölcsösség dominál, kis szikvízzel együtt pedig különösen pezsdítő hatású. A Kislaki Balatonboglári Birtokvörös száraz vörösbor pedig egy Merlot és Kékfrankos alapú házasítás, szintén a borászat egyik alaptétele, amely a vörösborok között egy könnyedebb darabnak tekinthető.
A Kislaki pincészet borai 1899 Ft/palack áron érhetőek el a PENNY üzleteiben.
Kapcsolódó cikkeink
Már csak két hét: idén is több ezer Mikulás fut Budapest belvárosában
Elkezdődött a Mikulásfutások szezonja, a világ nagyvárosai, például Tokió, Liverpool,…
Tovább olvasom >Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >