Neves hazai borászat termékeit forgalmazza a PENNY
A PENNY kínálatának legnagyobb büszkeségei közé tartoznak a kiváló hazai borok. Az üzletlánc fontosnak tartja, hogy sokféle hazai bort kínáljon a jól megszokott kiemelkedő minőségben és pénztárcabarát áron. Ebbe az elképzelésbe pedig tökéletesen illeszkedik a Kislaki Bormanufaktúra négy legkedveltebb tétele.

A Kislaki pincészet borai a Dél-balatoni borvidék különleges ízvilágát idézik meg
Légli Géza borász családba született, és mintegy két évtizede foglalkozik szőlőműveléssel. Szenvedéllyel, alázattal, valamint a természet és a vidék borászai iránti tisztelettel műveli ezt a szép, ám kihívásokkal teli mesterséget a Dél-balatoni borvidéken található birtokán. Itt mutatta be azt a négy tételt, amelyek a PENNY választékában érhetőek el. Ezek között egyaránt megtalálható az egyedi jegyeket viselő, gyümölcsös fehér, könnyed rosé és testes, érettebb ízvilágú vörösbor is.
A Kislaki Kötcsei Irsai Olivér-Zenit száraz fehérbor házasítás egy illatos, gyümölcsös, jó ivású kombináció, amelyet Légli Géza a pincészetük egyik meghatározó borának tekint. A Kislaki Balatonboglári Birtokfehér száraz fehérbor pedig egy könnyed, kellemes zamatú, olaszrizling alapú házasítás (60%-ban Rajnai rizling, 40% Olaszrizling), amely három hónapos érlelést követően kerül a palackokba. Aki a fehérborokon túl a pincészet más boraival is ismerkedne, azok számára tökéletes választás lehet a Kislaki Balatonboglári Birtokrosé száraz rosébor, amelyben az üdítő gyümölcsösség dominál, kis szikvízzel együtt pedig különösen pezsdítő hatású. A Kislaki Balatonboglári Birtokvörös száraz vörösbor pedig egy Merlot és Kékfrankos alapú házasítás, szintén a borászat egyik alaptétele, amely a vörösborok között egy könnyedebb darabnak tekinthető.
A Kislaki pincészet borai 1899 Ft/palack áron érhetőek el a PENNY üzleteiben.
Kapcsolódó cikkeink
Vesztergombi Ferenc kapta idén a Magyar Bor Akadémia Életmű Díját
A szőlő és a bor nemcsak több százezer embernek ad…
Tovább olvasom >Árzuhanás a paradicsomválasztékban és bőséges jégkrémkínálat a PENNY-ben
A nyár beköszöntével a PENNY szezonális termékekkel és árcsökkentésekkel várja…
Tovább olvasom >Bor ellen kampányol, miközben a borágazatot képviseli? Wáberer György kihívása botrányt kavart
Jelentős felháborodást váltott ki a hazai borászok körében Wáberer György…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >