Neves hazai borászat termékeit forgalmazza a PENNY
A PENNY kínálatának legnagyobb büszkeségei közé tartoznak a kiváló hazai borok. Az üzletlánc fontosnak tartja, hogy sokféle hazai bort kínáljon a jól megszokott kiemelkedő minőségben és pénztárcabarát áron. Ebbe az elképzelésbe pedig tökéletesen illeszkedik a Kislaki Bormanufaktúra négy legkedveltebb tétele.
Légli Géza borász családba született, és mintegy két évtizede foglalkozik szőlőműveléssel. Szenvedéllyel, alázattal, valamint a természet és a vidék borászai iránti tisztelettel műveli ezt a szép, ám kihívásokkal teli mesterséget a Dél-balatoni borvidéken található birtokán. Itt mutatta be azt a négy tételt, amelyek a PENNY választékában érhetőek el. Ezek között egyaránt megtalálható az egyedi jegyeket viselő, gyümölcsös fehér, könnyed rosé és testes, érettebb ízvilágú vörösbor is.
A Kislaki Kötcsei Irsai Olivér-Zenit száraz fehérbor házasítás egy illatos, gyümölcsös, jó ivású kombináció, amelyet Légli Géza a pincészetük egyik meghatározó borának tekint. A Kislaki Balatonboglári Birtokfehér száraz fehérbor pedig egy könnyed, kellemes zamatú, olaszrizling alapú házasítás (60%-ban Rajnai rizling, 40% Olaszrizling), amely három hónapos érlelést követően kerül a palackokba. Aki a fehérborokon túl a pincészet más boraival is ismerkedne, azok számára tökéletes választás lehet a Kislaki Balatonboglári Birtokrosé száraz rosébor, amelyben az üdítő gyümölcsösség dominál, kis szikvízzel együtt pedig különösen pezsdítő hatású. A Kislaki Balatonboglári Birtokvörös száraz vörösbor pedig egy Merlot és Kékfrankos alapú házasítás, szintén a borászat egyik alaptétele, amely a vörösborok között egy könnyedebb darabnak tekinthető.
„Számomra a kíváncsiság, a trendek követése, a modernizáció kéz a kézben jár a tradíciókkal és az ősi módszerekkel. Alapvetően hagyományos fajtákkal dolgozunk, de mindig kíváncsian figyelem azt is, hogy termőhelyünkben milyen olyan újdonságok rejlenek, amivel lépést tarthatunk a fogyasztási szokások változásával. E kettősség különleges elegye található meg valamennyi palack borunkban”
– mondta Légli Géza borász, a Kislaki Bormanufaktúra tulajdonosa.
„A PENNY-nél évek óta arra törekszünk, hogy minél több magyar árucikk legyen elérhető üzleteinkben. Jelenleg a kínálatunk mintegy kétharmada hazai termelőktől származik, és a jövőben kiemelt célunk, hogy ezt az arányt tovább növeljük. Ez természetesen a borkínálatunkban is megjelenik, így büszkén mondhatom el, hogy az elmúlt időszakban számos kiváló hazai tétellel bővült áruházaink kínálata. A minőség biztosítása mellett a pénztárcabarát árak is éppúgy fontosak számunkra, éppen ezért esett választásunk a Kislaki pincészet legkiválóbb ár-érték arányú boraira is”
– tette hozzá Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Magyar siker a világ legjobb borászatainak rangsorában: a Szepsy Pince a 43. helyen
2024-ben is közzétették a World’s Best Vineyards rangsorát, amely az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >