Netrisk: többen kötöttek utasbiztosítást az első negyedévben
A Netrisk idei adatai szerint az első negyedévben 72 ezer utasbiztosítási szerződést kötöttek a magyarok, 13 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
Az átlagos díj 10 500 forint volt, ami 9 százalékos növekedés az előző év azonos időszaki 9600 forinthoz viszonyítva – közölte a Netrisk.hu az MTI-vel pénteken.
A Netrisk utasbiztosítási adatai szerint a hosszú hétvégéken – mint a pünkösdi – leginkább városlátogatásra utaznak a magyarok. Tavaly pünkösdkor az olaszországi, ausztriai és németországi városok voltak a legnépszerűbbek. A külföldre látogatók átlagosan 5 napra kötöttek utasbiztosítást fejenként 8800 forintért. Az utasok kevesebb mint fele, 47 százaléka autóval, 39 százalékuk pedig repülővel utazott külföldre.
A teljes tavalyi évet nézve viszont nem a városlátogatások, hanem a tengerparti pihenés volt a legnépszerűbb utazási cél. A legtöbben horvátországi utazásra kötöttek biztosítást, az országok sorrendjében Ausztria a második, Olaszország pedig a harmadik. Tavaly átlagosan 7 napra szóltak a Netrisknél kötött utasbiztosítások, a szerződések átlagdíja pedig 10 ezer forint volt.
Az adatokból látszik, hogy akár kevesebb mint napi 2 ezer forintért köthető utasbiztosítás, amely komoly védelmet nyújt egy esetleges külföldi baleset, kórházi kezelés, vagy lopás esetén is. A jól megválasztott biztosítással akár milliós kiadástól is megkímélhetjük magunkat – hívta fel a figyelmet Besnyő Márton, a Netrisk ügyvezető igazgatója a közleményben.
Kapcsolódó cikkeink
Budapest és Eger vezetik a karácsonyi úti célok listáját a belföldi utazók körében
A Szallas.hu előfoglalási adatai szerint Budapest és Eger továbbra is…
Tovább olvasom >Bakancslista 2025: Országos Főzdetúra – ingyenes sörkóstolóval várják a sörkedvelőket
Egyedülálló kiadvány készült a sörkedvelők számára: a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági elismerést kapott a szegedi Proko Travel
A Proko Travel Kft., Szeged egyik vezető utazási irodája, nemrégiben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >