Netes hirdetésekben élnek vissza a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége nevével
Egy három évvel ezelőtti csalás ismét felütötte a fejét az interneten keringő hirdetésekben. Sztárok nevéhez kötnek olyan kétes eredetű és hatású fogyasztószert, amit ők nem használnak. Emellett a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségét is súlyos vádakkal illeti a hamis dolgokat állító reklám.
A Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége ezúton is kijelenti, hogy teljes mértékben valótlanságok szerepelnek róla ezekben a kétes eredetű hirdetésekben. Megjegyzendő, hogy három évvel ezelőtt a szakmai szövetség a sztárokkal együtt jogi útra terelte ügyet és elégtételt kaptak.
Amellett, hogy a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége tájékoztatja a közvéleményt arról, hogy a nevével visszaélnek, egyben arra is szeretné felhívni a lakosság figyelmét, hogy ezek a csodaszerként hirdetett termékek egészségre ártalmasak és veszélyesek lehetnek, hiszen általában sem összetételüket, sem hatásmechanizmusukat nem lehet pontosan ismerni, ezért ne használjuk őket!
Kapcsolódó cikkeink
Adathalász csalók a Wizz Air nevével visszaélve küldenek elektronikus leveleket
Adathalász elektronikus leveleket küldtek ki a napokban a Wizz Air…
Tovább olvasom >Ügyészség: valótlan arcképekkel és vásárlói véleményekkel tévesztette meg egy webáruház a fogyasztókat
Valótlan arcképekkel és vásárlói véleményekkel tévesztette meg egy webáruház a…
Tovább olvasom >Minden negyedik magyar javítaná emésztési jóllétét, de nem tudja, hogyan
Az új év kezdete sokak számára az egészségükre való tudatosabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: javuló gazdasági kilátások, bővülő beruházások, ugyanakkor átmenetileg növekvő infláció várható 2025-ben
Reálbér-emelkedés, stabilizálódó beruházások és a fogyasztás további élénkülése várható 2025-ben,…
Tovább olvasom >Januárban hat havi csúcsra emelkedett az euróövezeti infláció
Januárban hat hónapja a legmagasabbra, 2,5 százalékra emelkedett az euróövezeti…
Tovább olvasom >Hajápolás 2025: új irányok és piaci trendek
A hajápolási piac folyamatosan változik, ahogy a fogyasztói igények, az…
Tovább olvasom >