Nestlé: versenyben a zéró karbonkibocsájtásért
Csatlakozott a Verseny a nulláért (Race to Zero) nevű globális kampányhoz a Nestlé, amely támogatást kér cégektől, városoktól, régióktól és befektetőktől a karbonsemlegességhez. Az ENSZ 2021-es ENSZ klímaváltozási konferenciájára készülve a kampány célja az is, hogy ellenállóbb gazdaság születhessen globálisan a koronavírust követően.
A Race to Zero megversenyezteti azokat a vezetőket, akik elköteleződtek amellett, hogy karbonsemlegesekké válnak legkésőbb 2050-re annak érdekében, hogy a globális felmelegedést 1,5 celsius fokra korlátozzák.
A Nestlé is mindent megtesz, hogy ezt a célt akár 2050-nél korábban is elérje.
Food Ingredients First
Kapcsolódó cikkeink
Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A Formula-1-ben debütál a KitKat
A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új távlatokat nyit a rovarfehérje-iparban az Agroloop és a FreezeM együttműködése
Az Agroloop takarmánycélú lárvatenyésztési és takarmányalapanyag-előállítási tevékenysége egy teljesen új…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Itt az Unicum Orange Bitter: narancsos ízvilág és napfényes dolce vita
Megérkezett a Zwack Unicum legújabb innovációja, az Unicum Orange Bitter,…
Tovább olvasom >