Nestlé: versenyben a zéró karbonkibocsájtásért
Csatlakozott a Verseny a nulláért (Race to Zero) nevű globális kampányhoz a Nestlé, amely támogatást kér cégektől, városoktól, régióktól és befektetőktől a karbonsemlegességhez. Az ENSZ 2021-es ENSZ klímaváltozási konferenciájára készülve a kampány célja az is, hogy ellenállóbb gazdaság születhessen globálisan a koronavírust követően.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/01/nestle-to-invest-chf-2bn-in-sustainable-packaging-solutions-300x200.jpg)
Harc a klímaváltozás ellen
A Race to Zero megversenyezteti azokat a vezetőket, akik elköteleződtek amellett, hogy karbonsemlegesekké válnak legkésőbb 2050-re annak érdekében, hogy a globális felmelegedést 1,5 celsius fokra korlátozzák.
A Nestlé is mindent megtesz, hogy ezt a célt akár 2050-nél korábban is elérje.
Food Ingredients First
Kapcsolódó cikkeink
Agrárminiszter: a fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben
A fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben,…
Tovább olvasom >Bővíti speciális fehérjetermékeket előállító gyárát a Nestlé Németországban
A Rosbach vor der Höhe-i telephelyen a Nestlé Vitaflo üzletága…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >