Nestlé–Starbucks összefogás
A svájci élelmiszeripari óriás Nestlé 7,15 milliárd dollárt fizet a Starbucksnak azért, hogy világszerte árulhassa a Starbucks-márkás termékeket. Ezzel egy újabb prémium márkát adnak hozzá nagyon erős disztribúciós hálózatukhoz.
A Nestlé többek között Starbucks márkájú kávékapszulát és instant kávét fog árulni. A Nestlé név nem fog szerepelni a termékeken.
Kapcsolódó cikkeink
Egy milliárd dollárból bővíti a gyártást Mexikóban a Nestlé
A Nestlé bejelentette, hogy 1 milliárd dolláros beruházást eszközöl Mexikóban…
Tovább olvasom >Starbucks-stratégia: radikális változások az amerikai üzletekben
A Starbucks jelentős átalakításokat hajt végre az Egyesült Államokban: a…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >További cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Működne Magyarországon a boltok elleni bojkott?
Az elmúlt napokban egyre nagyobb figyelmet kapott az a közösségi…
Tovább olvasom >Nem nyitott üzletet Nyíregyházán a Mere, törölték a nyilvántartásból
Bár korábban bejelentették, hogy a spártai spórolásáról ismert orosz diszkontlánc,…
Tovább olvasom >