Nestlé Fitness újdonságok: hozzáadott cukrot nem tartalmazó gabonapelyhek, kétféle ízben

Simonics Tamás
üzletág-igazgató
Nestlé Hungária
Gabonapehely
A Nestlé Hungária Kft. Fitness termékcsaládja a fogyasztói trendeket figyelembe véve, az elmúlt években új termékekkel bővült. A Fitness gabonapelyhek és granolák mellett további két új, hozzáadott cukrot nem tartalmazó gabonapehely érhető el 2024 októberétől a Nestlé portfólióján belül. A Fitness Kakaós ízű gabonapehely fehérjeforrás, valamint a Fitness Méz ízű gabonapehely magas rosttartalommal rendelkezik. A két új, 310 g-os termék édesítőszert tartalmaz cukor helyett, így azok számára is jó választás lehet, akik szeretnék csökkenteni a hozzáadott cukor bevitelüket. A Nestlé Fitness termékcsalád hozzáadott cukrot nem tartalmazó két új gabonapelyhe teljes értékű búzát, zabot, valamint quinoát is tartalmaz, amelyek hozzájárulhatnak a kiegyensúlyozott reggeli étkezésekhez.
Az alacsonyabb cukorfogyasztás egy olyan vásárlói trend, amelyre a Nestlé Hungária Kft. is reagált. Az édesítőszeres gabonapelyhek bevezetésével alternatívát nyújtunk egy növekvő szegmensnek, így a Nestlé Fitness termékcsaládon belül megtalálhatják a fogyasztóink a számukra legmegfelelőbb reggelizőpelyhet. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Sikeresen végeztek az első duális szakképzésben résztvevő diákok a Nestlé Hungária szerencsi oktatóközpontjába
Idén végeztek az első olyan diákok Szerencsen, akik a Nestlé…
Tovább olvasom >Maggi Magic Asia pirított tészták friss hozzávalókkal
Gyakran elgondolkodsz azon, hogyan dobd fel a kedvenc tésztáidat? Próbáld…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness Cappuccino ízű gabonapehely-szelet
Cappuccino ízű gabonapehely-szelet fehér csokoládé darabokkal, tejbevonó talppal 12%, vitaminokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >