Nestlé Fitness újdonságok: hozzáadott cukrot nem tartalmazó gabonapelyhek, kétféle ízben

Simonics Tamás
üzletág-igazgató
Nestlé Hungária
Gabonapehely
A Nestlé Hungária Kft. Fitness termékcsaládja a fogyasztói trendeket figyelembe véve, az elmúlt években új termékekkel bővült. A Fitness gabonapelyhek és granolák mellett további két új, hozzáadott cukrot nem tartalmazó gabonapehely érhető el 2024 októberétől a Nestlé portfólióján belül. A Fitness Kakaós ízű gabonapehely fehérjeforrás, valamint a Fitness Méz ízű gabonapehely magas rosttartalommal rendelkezik. A két új, 310 g-os termék édesítőszert tartalmaz cukor helyett, így azok számára is jó választás lehet, akik szeretnék csökkenteni a hozzáadott cukor bevitelüket. A Nestlé Fitness termékcsalád hozzáadott cukrot nem tartalmazó két új gabonapelyhe teljes értékű búzát, zabot, valamint quinoát is tartalmaz, amelyek hozzájárulhatnak a kiegyensúlyozott reggeli étkezésekhez.
Az alacsonyabb cukorfogyasztás egy olyan vásárlói trend, amelyre a Nestlé Hungária Kft. is reagált. Az édesítőszeres gabonapelyhek bevezetésével alternatívát nyújtunk egy növekvő szegmensnek, így a Nestlé Fitness termékcsaládon belül megtalálhatják a fogyasztóink a számukra legmegfelelőbb reggelizőpelyhet. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A kígyó éve – Gasztronómiai várakozások
Rejtett lehetőségeket, nagy átalakulásokat, bölcs alkalmazkodást ígér a kínai asztrológia…
Tovább olvasom >Mit tartogat 2025 a magyar lakosság számára?
Hogyan tekintenek a magyarok az új évre? Milyen várakozásokkal vannak…
Tovább olvasom >Az FMCG a legderűlátóbb, de a kereskedelem többsége is jó évet vár
A Randstad 2025 januárjában megjelenő munkaerőpiaci trendkutatása biztató, de helyenként…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >