Nestlé Fitness újdonságok: hozzáadott cukrot nem tartalmazó gabonapelyhek, kétféle ízben

Simonics Tamás
üzletág-igazgató
Nestlé Hungária
Gabonapehely
A Nestlé Hungária Kft. Fitness termékcsaládja a fogyasztói trendeket figyelembe véve, az elmúlt években új termékekkel bővült. A Fitness gabonapelyhek és granolák mellett további két új, hozzáadott cukrot nem tartalmazó gabonapehely érhető el 2024 októberétől a Nestlé portfólióján belül. A Fitness Kakaós ízű gabonapehely fehérjeforrás, valamint a Fitness Méz ízű gabonapehely magas rosttartalommal rendelkezik. A két új, 310 g-os termék édesítőszert tartalmaz cukor helyett, így azok számára is jó választás lehet, akik szeretnék csökkenteni a hozzáadott cukor bevitelüket. A Nestlé Fitness termékcsalád hozzáadott cukrot nem tartalmazó két új gabonapelyhe teljes értékű búzát, zabot, valamint quinoát is tartalmaz, amelyek hozzájárulhatnak a kiegyensúlyozott reggeli étkezésekhez.
Az alacsonyabb cukorfogyasztás egy olyan vásárlói trend, amelyre a Nestlé Hungária Kft. is reagált. Az édesítőszeres gabonapelyhek bevezetésével alternatívát nyújtunk egy növekvő szegmensnek, így a Nestlé Fitness termékcsaládon belül megtalálhatják a fogyasztóink a számukra legmegfelelőbb reggelizőpelyhet. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Fogy a profit, csökken a fogyasztás: bajban a General Mills
Csökkenő bevétel, olvadó nyereség és kiábrándult befektetők jellemzik az Egyesült…
Tovább olvasom >Sikeresen végeztek az első duális szakképzésben résztvevő diákok a Nestlé Hungária szerencsi oktatóközpontjába
Idén végeztek az első olyan diákok Szerencsen, akik a Nestlé…
Tovább olvasom >Maggi Magic Asia pirított tészták friss hozzávalókkal
Gyakran elgondolkodsz azon, hogyan dobd fel a kedvenc tésztáidat? Próbáld…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >