Nestlé-felmérés: a fogyasztók szerint könnyebb eldobni a műanyagot, mint újrahasznosítani
A Nestlé Waters North America nemrég hozta nyilvánosságra This is How We Planet: America’s Perspective on Water, Packaging and Health című tanulmányát, amelyből kiderül, hogy a legtöbb amerikai fogyasztó úgy véli, könnyebb eldobni, mint újrahasznosítani a műanyagot.
A tanulmány arra is rámutat, hogy a vidéki közösségek különösen hátrányos helyzetben vannak újrahasznosítási lehetőségek tekintetében, mivel nem férnek hozzá az újrahasznosító infrastruktúrához.
Európában a Nestlé Waters azt tűzte ki célul, hogy 2025-re a palackok 25 százaléka újrahasznosított lesz. A tanulmány szerint, noha az amerikaiak 94 százaléka úgy véli, hogy a társadalom túl sok műanyagot termel, 42 százalékuk mégis egyszerűbbnek tartja eldobni, mint újrahasznosítani a műanyag flakonokat.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >SPAR Group: növekszik az AI elfogadottsága a kiskereskedelemben
Egyre nagyobb teret nyer a kiskereskedelmi környezetben a mesterséges intelligencia,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyárindító bor és pezsgő ünnep a Szabadság téren
A nagy sikerű Bor & Pezsgő Fesztivál és Junibor Ünnep…
Tovább olvasom >Megnyitott a dubaji Gulfood, 24 kiállító az AMC standján
A világ vezető élelmiszeripari szakkiállításai közül az egyik a dubaji…
Tovább olvasom >Kihirdették a 10. jubileumi K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit
Tizedszer hirdették ki a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit.…
Tovább olvasom >