Nestlé-felmérés: a fogyasztók szerint könnyebb eldobni a műanyagot, mint újrahasznosítani
A Nestlé Waters North America nemrég hozta nyilvánosságra This is How We Planet: America’s Perspective on Water, Packaging and Health című tanulmányát, amelyből kiderül, hogy a legtöbb amerikai fogyasztó úgy véli, könnyebb eldobni, mint újrahasznosítani a műanyagot.
A tanulmány arra is rámutat, hogy a vidéki közösségek különösen hátrányos helyzetben vannak újrahasznosítási lehetőségek tekintetében, mivel nem férnek hozzá az újrahasznosító infrastruktúrához.
Európában a Nestlé Waters azt tűzte ki célul, hogy 2025-re a palackok 25 százaléka újrahasznosított lesz. A tanulmány szerint, noha az amerikaiak 94 százaléka úgy véli, hogy a társadalom túl sok műanyagot termel, 42 százalékuk mégis egyszerűbbnek tartja eldobni, mint újrahasznosítani a műanyag flakonokat.
Kapcsolódó cikkeink
„Bambusz-műanyag”: erősebb a hagyományosnál, mégis 50 nap alatt lebomlik – új alapanyag érkezhet a csomagolásba
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Nestlé kilép a Dairy Methane Action Alliance-ből – saját pályán folytatja a metáncsökkentést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A magyarok szerint az élelmiszer-pazarlás ugyanolyan nagy probléma, mint a klímaváltozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
34 magyar kiállító vesz részt a kölni ANUGA-n
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nyár, keretes szerkezetben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újdonságok és új témák a 2026-os FRUIT LOGISTICA-n
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >