Nestlé-felmérés: a fogyasztók szerint könnyebb eldobni a műanyagot, mint újrahasznosítani
A Nestlé Waters North America nemrég hozta nyilvánosságra This is How We Planet: America’s Perspective on Water, Packaging and Health című tanulmányát, amelyből kiderül, hogy a legtöbb amerikai fogyasztó úgy véli, könnyebb eldobni, mint újrahasznosítani a műanyagot.
A tanulmány arra is rámutat, hogy a vidéki közösségek különösen hátrányos helyzetben vannak újrahasznosítási lehetőségek tekintetében, mivel nem férnek hozzá az újrahasznosító infrastruktúrához.
Európában a Nestlé Waters azt tűzte ki célul, hogy 2025-re a palackok 25 százaléka újrahasznosított lesz. A tanulmány szerint, noha az amerikaiak 94 százaléka úgy véli, hogy a társadalom túl sok műanyagot termel, 42 százalékuk mégis egyszerűbbnek tartja eldobni, mint újrahasznosítani a műanyag flakonokat.
Kapcsolódó cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Megháromszorozódik a műanyag-szennyezés? – a Körkörös.hu legfrissebb összeállítása
Hiába jelenti már most a műanyagszennyezés korunk egyik legégetőbb környezetvédelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európai küldöttséget látott vendégül az NFFT és a BCSDH
Milyen európai szintű együttműködések segíthetik az európai és a hazai…
Tovább olvasom >Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >Magyar pezsgők sikere a 2024-es Pezsgő Világbajnokságon
Több magyar pezsgőpincészet is kiemelkedő eredményeket ért el a 2024-es…
Tovább olvasom >