Nestlé-felmérés: a fogyasztók szerint könnyebb eldobni a műanyagot, mint újrahasznosítani
A Nestlé Waters North America nemrég hozta nyilvánosságra This is How We Planet: America’s Perspective on Water, Packaging and Health című tanulmányát, amelyből kiderül, hogy a legtöbb amerikai fogyasztó úgy véli, könnyebb eldobni, mint újrahasznosítani a műanyagot.
A tanulmány arra is rámutat, hogy a vidéki közösségek különösen hátrányos helyzetben vannak újrahasznosítási lehetőségek tekintetében, mivel nem férnek hozzá az újrahasznosító infrastruktúrához.
Európában a Nestlé Waters azt tűzte ki célul, hogy 2025-re a palackok 25 százaléka újrahasznosított lesz. A tanulmány szerint, noha az amerikaiak 94 százaléka úgy véli, hogy a társadalom túl sok műanyagot termel, 42 százalékuk mégis egyszerűbbnek tartja eldobni, mint újrahasznosítani a műanyag flakonokat.
Kapcsolódó cikkeink
Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A Bunge csökkenti műanyagfelhasználását az olajospalack-csomagolás optimalizálásával Magyarországon
A martfűi gyárban előállított, újratervezett palackok darabonként 11 százalékkal kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >