Nestlé–Carrefour: hozzáférést adnak a blockchainalapú termékinfomációkhoz
A Nestlé és a Carrefour együttműködik annak érdekében, hogy a fogyasztók hozzáférjenek az Európában elsőként blockchainben nyilvántartott nemzetimárka-információkhoz. A partnerség alapja, hogy mindkét vállalat szeretne nagyobb átláthatóságot engedni a fogyasztóknak. A termék okostelefonnal történő egyszerű szkennelésével a vásárló „megbízható és hamisítatlan” információt kap az ellátási lánccal és az előállítással kapcsolatosan.
A blockchain technológiát április 15-től a közismert Mousline instant burgonyapüré kapcsán alkalmazzák, amely Franciaország valamennyi Carrefour-üzletének polcán megtalálható. A Nestlé 2017-ben alapítóként, tavaly októberben pedig a Carrefour is csatlakozott az IBM Food Trust platformhoz. A három vállalat akkor döntött a közös projektről.
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok szerint az élelmiszer-pazarlás ugyanolyan nagy probléma, mint a klímaváltozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Beszállt az ADIA és a Goldman Sachs a Häagen-Dazst gyártó Froneribe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kivonulhat Lengyelországból a Carrefour
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: megkezdődnek a tárgyalások az Alföldi Tej Kft. és a Magyar Állam között a tejipari vállalat felvásárlásáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Miró Aperitivo Night – a spanyol vermut újra hódító útjára indul Budapesten
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz napon át ünneplik az Egri Bikavért – gasztronómia, pincetúrák és gálaest az Egri borvidéken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >