Nestlé–Carrefour: hozzáférést adnak a blockchainalapú termékinfomációkhoz
A Nestlé és a Carrefour együttműködik annak érdekében, hogy a fogyasztók hozzáférjenek az Európában elsőként blockchainben nyilvántartott nemzetimárka-információkhoz. A partnerség alapja, hogy mindkét vállalat szeretne nagyobb átláthatóságot engedni a fogyasztóknak. A termék okostelefonnal történő egyszerű szkennelésével a vásárló „megbízható és hamisítatlan” információt kap az ellátási lánccal és az előállítással kapcsolatosan.
A blockchain technológiát április 15-től a közismert Mousline instant burgonyapüré kapcsán alkalmazzák, amely Franciaország valamennyi Carrefour-üzletének polcán megtalálható. A Nestlé 2017-ben alapítóként, tavaly októberben pedig a Carrefour is csatlakozott az IBM Food Trust platformhoz. A három vállalat akkor döntött a közös projektről.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >