Nestlé–Carrefour: hozzáférést adnak a blockchainalapú termékinfomációkhoz
A Nestlé és a Carrefour együttműködik annak érdekében, hogy a fogyasztók hozzáférjenek az Európában elsőként blockchainben nyilvántartott nemzetimárka-információkhoz. A partnerség alapja, hogy mindkét vállalat szeretne nagyobb átláthatóságot engedni a fogyasztóknak. A termék okostelefonnal történő egyszerű szkennelésével a vásárló „megbízható és hamisítatlan” információt kap az ellátási lánccal és az előállítással kapcsolatosan.
A blockchain technológiát április 15-től a közismert Mousline instant burgonyapüré kapcsán alkalmazzák, amely Franciaország valamennyi Carrefour-üzletének polcán megtalálható. A Nestlé 2017-ben alapítóként, tavaly októberben pedig a Carrefour is csatlakozott az IBM Food Trust platformhoz. A három vállalat akkor döntött a közös projektről.
Kapcsolódó cikkeink
Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Váratlan vezetőváltás a Nestlénél: egy titkos kapcsolat miatt távozik a vezérigazgató
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Topor Ágnes: „Sokan nem ismerik az utalványok eladásösztönző hatását”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A K&H lett az év zöld nagyvállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Júliusban 2,5 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom Csehországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A bankszektor történelmi fordulóponthoz érkezett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >