A Nestlé többségi részesedést szerzett a Terrafertilben
A svájci cég bejelentette, hogy többségi részesedést szerzett a latin-amerikai Terrafertilben, amely természetes, szerves és növényi alapú élelmiszereket termel. Az ecuadori székhelyű cég széles termékportfólióval rendelkezik – beleértve a Nature’s Heart márkát –, és a világ legnagyobb perui földicseresznye-vásárlója.
A Nestlé nyilatkozata szerint az élelmiszeripari társaságot továbbra is az alapítók – David, Raul és Daniel Bermeo testvérek – vezetik, akik 2005-ben alapították az üzletet. Ők úgy látják, hogy a svájci cég befektetése lehetővé teszi számukra a további terjeszkedést. A vállalat jelenleg négy gyárral működik Ecuadorban, Mexikóban, Kolumbiában és Chilében, és mintegy 400 alkalmazottat foglalkoztat.
A Nestlé szerint ez az üzlet lehetőséget biztosít, hogy tovább bővüljenek a természetes, és a bioélelmiszerek területén, különösen Latin-Amerikában, az Egyesült Államokban, valamint az Egyesült Királyságban.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >