Nestlé: 4,2%-os növekedés
Az elmúlt hat év leglassabb növekedését könyvelhette el a Nestlé az eladások tekintetében. Az ázsiai piacon nem sikerült olyan jól szerepelniük, mint remélték, a kereslet a cég termékeire jóval alul maradt a vártnál. Emellett a Maggi tészták időszakos indiai visszahívása sem segítette a cég növekedését, illetve az árak emelése is egyre nehezebb az erős versenyben.
A bevételek 4,2 százalékkal nőttek 2015-ben, mely megegyezik az előzőleg jósolt értékekkel, azonban a cég hosszútávú célja 5-6 százalék átlagos növekedés.
Kapcsolódó cikkeink
Eltűnt a nevető nyuszi a Nesquik mexikói dobozáról
Mexikóban többé nem szerepel a jól ismert nevető nyuszifigura a…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Macskásak inkább a magyarok – ezeket a termékeket rendelik házi kedvenceiknek
Megduplázódott a kisállat-termékek iránti kereslet az elmúlt évben a foodorán.…
Tovább olvasom >Újra Baba-Mama Kuponnapok, idén akár 50%-os kedvezmény is várja a családokat!
2025. május 8. és 11. között ismét megrendezésre kerül a…
Tovább olvasom >Változás a Zing Burger kínálatában: májustól kizárólag Angus marhahúsból készülnek a húspogácsák
Amit eddig extraként lehetett kérni, az most már alap lesz…
Tovább olvasom >