Nestlé: 4,2%-os növekedés
Az elmúlt hat év leglassabb növekedését könyvelhette el a Nestlé az eladások tekintetében. Az ázsiai piacon nem sikerült olyan jól szerepelniük, mint remélték, a kereslet a cég termékeire jóval alul maradt a vártnál. Emellett a Maggi tészták időszakos indiai visszahívása sem segítette a cég növekedését, illetve az árak emelése is egyre nehezebb az erős versenyben.
A bevételek 4,2 százalékkal nőttek 2015-ben, mely megegyezik az előzőleg jósolt értékekkel, azonban a cég hosszútávú célja 5-6 százalék átlagos növekedés.
Kapcsolódó cikkeink
Rekord összegű adomány gyűlt össze az Élelmiszerbank jótékonysági kampányában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >17%-os növekedést ért el az Action, Horvátországban terjeszkedik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Novemberben indul az Etesd az Eszed edukációs program 2025-ös kihívása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elbizonytalanodási csapdában a kiskereskedelmi forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Giving Friday: akciók helyett jótékonyság, 42 millió forintot adományoz a dm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új PENNY üzlet nyílt Tab városában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
