Nestlé: 4,2%-os növekedés
Az elmúlt hat év leglassabb növekedését könyvelhette el a Nestlé az eladások tekintetében. Az ázsiai piacon nem sikerült olyan jól szerepelniük, mint remélték, a kereslet a cég termékeire jóval alul maradt a vártnál. Emellett a Maggi tészták időszakos indiai visszahívása sem segítette a cég növekedését, illetve az árak emelése is egyre nehezebb az erős versenyben.
A bevételek 4,2 százalékkal nőttek 2015-ben, mely megegyezik az előzőleg jósolt értékekkel, azonban a cég hosszútávú célja 5-6 százalék átlagos növekedés.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >Az idei F&B innovációkat az egészség és fenntarthatóság vezérelheti
Az egyéni jóllét iránti vágy és a bolygó egészsége miatti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így kedveskedett fogyasztóinak a Kinley Valentin-nap alkalmából
Az idei Valentin-napon a Kinley különleges programokkal lepte meg fogyasztóit.…
Tovább olvasom >Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >