Nespresso Mini Boutique nyílik a MOM Parkban
Mostantól a kávé szerelmesei a MOM Park földszintjén is megvásárolhatják kedvenc Nespresso kapszuláikat. A lokáció kiválasztásakor fontos szempont volt, hogy pesti oldalon található két állandó Nespresso Boutique és három Időszakos Mini Boutique után ezúttal a budai vásárlóknak kedvezzenek: így az Allee után a MOM Park lesz a második budai helyszín, ahol elérhetővé válnak a Nespresso kávéi.
Bár a 24 féle Grand Cru kiváló minőségű kávékapszula, a magas nyomáson működő kávégépek és a különleges, formatervezett kávés kiegészítők akár online, a Nespresso webshopjában is beszerezhetőek, a magas színvonalú kiszolgálást és a Nespresso élményt mégis a Nespresso Boutique-okban élhetik át a fogyasztók a legtökéletesebben.
Az itthon idén tíz éves Nespresso –magyarországi bevezetésével egyidőben – 2006-ban nyitotta meg első flagship boutique-ját az Andrássy úton.Ezt 2014-ben az első „boutique in mall” típusú üzlet megnyitása követte az Allee-ban, majd 2015 novemberében megnyílt az első – a divat világából is ismert – pop-up koncepció alapján működő üzlet az Arénában. Ezt az üzletet váltotta idén áprilisban a pláza földszintjén, a panorámalift szomszédságában található Nespresso Boutique. Nem olyan régen pedig Győrben nyílt meg a márka első vidéki Mini Boutique-ja.
A Nespresso-val októbertől szintén egy Mini Boutique formájában találkozhatnak a vásárlók a budapesti MOM Parkban. A Mini Boutique egy installáció –tulajdonképpen egy kisebb alapterületű, egyszerűbben telepíthető változata a „hagyományos” Nespresso Boutique-oknak. Az új üzletben a kávékapszulák mellett egy szűkebb kávégépkínálat is elérhető lesz, illetve újrahasznosítás céljából a használt kapszuláikat is visszahozhatják majd ide a vásárlók.
Kapcsolódó cikkeink
Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >Fúziót fontolgat a Lavazza és a Dallmayr– európai kávéóriás jöhet létre
Az olasz Lavazza kávékonszern egyesülést fontolgat a német Dallmayr vállalattal…
Tovább olvasom >Egy csésze kávé a hosszú, egészséges életért? 30 évnyi kutatás adta meg a választ
A reggeli kávé nemcsak ébresztő – a legfrissebb kutatások szerint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >