Nespresso Mini Boutique nyílik a MOM Parkban
Mostantól a kávé szerelmesei a MOM Park földszintjén is megvásárolhatják kedvenc Nespresso kapszuláikat. A lokáció kiválasztásakor fontos szempont volt, hogy pesti oldalon található két állandó Nespresso Boutique és három Időszakos Mini Boutique után ezúttal a budai vásárlóknak kedvezzenek: így az Allee után a MOM Park lesz a második budai helyszín, ahol elérhetővé válnak a Nespresso kávéi.
Bár a 24 féle Grand Cru kiváló minőségű kávékapszula, a magas nyomáson működő kávégépek és a különleges, formatervezett kávés kiegészítők akár online, a Nespresso webshopjában is beszerezhetőek, a magas színvonalú kiszolgálást és a Nespresso élményt mégis a Nespresso Boutique-okban élhetik át a fogyasztók a legtökéletesebben.
Az itthon idén tíz éves Nespresso –magyarországi bevezetésével egyidőben – 2006-ban nyitotta meg első flagship boutique-ját az Andrássy úton.Ezt 2014-ben az első „boutique in mall” típusú üzlet megnyitása követte az Allee-ban, majd 2015 novemberében megnyílt az első – a divat világából is ismert – pop-up koncepció alapján működő üzlet az Arénában. Ezt az üzletet váltotta idén áprilisban a pláza földszintjén, a panorámalift szomszédságában található Nespresso Boutique. Nem olyan régen pedig Győrben nyílt meg a márka első vidéki Mini Boutique-ja.
A Nespresso-val októbertől szintén egy Mini Boutique formájában találkozhatnak a vásárlók a budapesti MOM Parkban. A Mini Boutique egy installáció –tulajdonképpen egy kisebb alapterületű, egyszerűbben telepíthető változata a „hagyományos” Nespresso Boutique-oknak. Az új üzletben a kávékapszulák mellett egy szűkebb kávégépkínálat is elérhető lesz, illetve újrahasznosítás céljából a használt kapszuláikat is visszahozhatják majd ide a vásárlók.
Kapcsolódó cikkeink
Olaszországban drágább lett a kávé
Drágult az olaszok által kedvelt csésze eszpresszó kávé, miután a…
Tovább olvasom >Soha nem látott magasságban a kávé ára
2024 decemberének elején a nemzetközi piacon rekordszintre emelkedett a kávé…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >