Nespresso Mini Boutique nyílik a MOM Parkban
Mostantól a kávé szerelmesei a MOM Park földszintjén is megvásárolhatják kedvenc Nespresso kapszuláikat. A lokáció kiválasztásakor fontos szempont volt, hogy pesti oldalon található két állandó Nespresso Boutique és három Időszakos Mini Boutique után ezúttal a budai vásárlóknak kedvezzenek: így az Allee után a MOM Park lesz a második budai helyszín, ahol elérhetővé válnak a Nespresso kávéi.
Bár a 24 féle Grand Cru kiváló minőségű kávékapszula, a magas nyomáson működő kávégépek és a különleges, formatervezett kávés kiegészítők akár online, a Nespresso webshopjában is beszerezhetőek, a magas színvonalú kiszolgálást és a Nespresso élményt mégis a Nespresso Boutique-okban élhetik át a fogyasztók a legtökéletesebben.
Az itthon idén tíz éves Nespresso –magyarországi bevezetésével egyidőben – 2006-ban nyitotta meg első flagship boutique-ját az Andrássy úton.Ezt 2014-ben az első „boutique in mall” típusú üzlet megnyitása követte az Allee-ban, majd 2015 novemberében megnyílt az első – a divat világából is ismert – pop-up koncepció alapján működő üzlet az Arénában. Ezt az üzletet váltotta idén áprilisban a pláza földszintjén, a panorámalift szomszédságában található Nespresso Boutique. Nem olyan régen pedig Győrben nyílt meg a márka első vidéki Mini Boutique-ja.
A Nespresso-val októbertől szintén egy Mini Boutique formájában találkozhatnak a vásárlók a budapesti MOM Parkban. A Mini Boutique egy installáció –tulajdonképpen egy kisebb alapterületű, egyszerűbben telepíthető változata a „hagyományos” Nespresso Boutique-oknak. Az új üzletben a kávékapszulák mellett egy szűkebb kávégépkínálat is elérhető lesz, illetve újrahasznosítás céljából a használt kapszuláikat is visszahozhatják majd ide a vásárlók.
Kapcsolódó cikkeink
Új festmények a Mizo Art Coffee csomagolásain
A Mizo Coffee Selection idén nyáron ismét újraértelmezi a kávézás…
Tovább olvasom >Mennyi kávét iszik a Z-generáció?
A német kávépiac jelentős átalakuláson megy keresztül, főként a fiatalabb…
Tovább olvasom >Rekordközeli globális kávétermés várható a 2025/2026-os szezonban
A világ kávépiaca új csúcs felé közelít: az amerikai mezőgazdasági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >