Nespresso Mini Boutique nyílik a MOM Parkban
Mostantól a kávé szerelmesei a MOM Park földszintjén is megvásárolhatják kedvenc Nespresso kapszuláikat. A lokáció kiválasztásakor fontos szempont volt, hogy pesti oldalon található két állandó Nespresso Boutique és három Időszakos Mini Boutique után ezúttal a budai vásárlóknak kedvezzenek: így az Allee után a MOM Park lesz a második budai helyszín, ahol elérhetővé válnak a Nespresso kávéi.
Bár a 24 féle Grand Cru kiváló minőségű kávékapszula, a magas nyomáson működő kávégépek és a különleges, formatervezett kávés kiegészítők akár online, a Nespresso webshopjában is beszerezhetőek, a magas színvonalú kiszolgálást és a Nespresso élményt mégis a Nespresso Boutique-okban élhetik át a fogyasztók a legtökéletesebben.
Az itthon idén tíz éves Nespresso –magyarországi bevezetésével egyidőben – 2006-ban nyitotta meg első flagship boutique-ját az Andrássy úton.Ezt 2014-ben az első „boutique in mall” típusú üzlet megnyitása követte az Allee-ban, majd 2015 novemberében megnyílt az első – a divat világából is ismert – pop-up koncepció alapján működő üzlet az Arénában. Ezt az üzletet váltotta idén áprilisban a pláza földszintjén, a panorámalift szomszédságában található Nespresso Boutique. Nem olyan régen pedig Győrben nyílt meg a márka első vidéki Mini Boutique-ja.
A Nespresso-val októbertől szintén egy Mini Boutique formájában találkozhatnak a vásárlók a budapesti MOM Parkban. A Mini Boutique egy installáció –tulajdonképpen egy kisebb alapterületű, egyszerűbben telepíthető változata a „hagyományos” Nespresso Boutique-oknak. Az új üzletben a kávékapszulák mellett egy szűkebb kávégépkínálat is elérhető lesz, illetve újrahasznosítás céljából a használt kapszuláikat is visszahozhatják majd ide a vásárlók.
Kapcsolódó cikkeink
Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Európába is megérkezett a Nescafé Espresso koncentrátum
Európában is bevezette a Nescafé Espresso Concentrated termékcsaládot a Nestlé,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >12 358 rászoruló lakhat jól a Tesco és vásárlói által két nap alatt gyűjtött élelmiszerekből
A tavalyi mennyiséghez képest 100 tonnával több adomány érkezett a…
Tovább olvasom >„Mancs a bajban!” – tízezrek fogtak össze a menhelyi állatokért
Sikerrel zárult a SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány…
Tovább olvasom >