Nespresso: időszakos Mini Boutique-ok nyílnak az őszi-téli időszakban
Szeptemberben három új időszakos Mini Boutique-ot nyit a Nespresso Budapesten. A korábbi évek tapasztalataira alapozva a fogyasztók így kényelmesebben, gyorsabban juthatnak majd kedvenc kávékapszuláikhoz, miközben a már meglévő üzletekben várhatóan könnyebb lesz a vásárlás. Bár a Grand Cru kávékapszulák, kávégépek és kávés kiegészítők a Nespresso webshopjában is megrendelhetőek, a cég által nyújtott különleges személyes élmény és magas szintű kiszolgálás a legtökéletesebben a Nespresso Boutique-okban élhető át. A vásárlók kényelmét és igényeit szem előtt tartva az állandó üzletek mellett időszakos jelleggel a legforgalmasabb budapesti plázákban is lehet majd kávékapszulákat vásárolni.
Az iskolakezdéssel és a karácsonyi készülődéssel tarkított őszi-téli időszak során a hazai üzletközpontok megtelnek. A sietős bevásárlás alatt kapóra jöhet, hogy a kedvenc kávékapszulák még kényelmesebben elérhetők az új helyszíneken is. Szeptembertől február végéig a WestEnd City Centerben, január végéig az Örs vezér téri ÁRKÁDBAN és a Pólus Centerben is Időszakos Mini Boutique-ok várják a kávékedvelőket. Az időszakosan működő Boutique-okban is elérhető a teljes Grand Cru kapszulakínálat.
A mostani Időszakos Mini Boutique-ok indulása a Nespresso hazai bővülésének harmadik állomását jelentik idén – májusban nyílt meg a harmadik budapesti Boutique az Aréna Plazában, ezt követően pedig az első vidéki Mini Boutique a győri Árkádban.
Kapcsolódó cikkeink
Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >Fúziót fontolgat a Lavazza és a Dallmayr– európai kávéóriás jöhet létre
Az olasz Lavazza kávékonszern egyesülést fontolgat a német Dallmayr vállalattal…
Tovább olvasom >Egy csésze kávé a hosszú, egészséges életért? 30 évnyi kutatás adta meg a választ
A reggeli kávé nemcsak ébresztő – a legfrissebb kutatások szerint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >K&H: anyagi biztonság? nagyon vegyes a kép
A középkorú magyarok 26 százaléka rendelkezik 589 ezer forintos jövedelemmel,…
Tovább olvasom >