Nespresso: időszakos Mini Boutique-ok nyílnak az őszi-téli időszakban
Szeptemberben három új időszakos Mini Boutique-ot nyit a Nespresso Budapesten. A korábbi évek tapasztalataira alapozva a fogyasztók így kényelmesebben, gyorsabban juthatnak majd kedvenc kávékapszuláikhoz, miközben a már meglévő üzletekben várhatóan könnyebb lesz a vásárlás. Bár a Grand Cru kávékapszulák, kávégépek és kávés kiegészítők a Nespresso webshopjában is megrendelhetőek, a cég által nyújtott különleges személyes élmény és magas szintű kiszolgálás a legtökéletesebben a Nespresso Boutique-okban élhető át. A vásárlók kényelmét és igényeit szem előtt tartva az állandó üzletek mellett időszakos jelleggel a legforgalmasabb budapesti plázákban is lehet majd kávékapszulákat vásárolni.
Az iskolakezdéssel és a karácsonyi készülődéssel tarkított őszi-téli időszak során a hazai üzletközpontok megtelnek. A sietős bevásárlás alatt kapóra jöhet, hogy a kedvenc kávékapszulák még kényelmesebben elérhetők az új helyszíneken is. Szeptembertől február végéig a WestEnd City Centerben, január végéig az Örs vezér téri ÁRKÁDBAN és a Pólus Centerben is Időszakos Mini Boutique-ok várják a kávékedvelőket. Az időszakosan működő Boutique-okban is elérhető a teljes Grand Cru kapszulakínálat.
A mostani Időszakos Mini Boutique-ok indulása a Nespresso hazai bővülésének harmadik állomását jelentik idén – májusban nyílt meg a harmadik budapesti Boutique az Aréna Plazában, ezt követően pedig az első vidéki Mini Boutique a győri Árkádban.
Kapcsolódó cikkeink
A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvétkor indul a szabadtéri szezon a játékpiacon
A kisgyermekes családokban az ajándékozás továbbra is a húsvét meghatározó…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >