Nespresso Gourmet Fesztivál 2015 – promóciós verseny
Az ügynökségi feladat a magas minőséget és kiemelkedő kávéfogyasztási élményt jelentő Nespresso brand értékeinek közvetítése, a kávézás mint gasztronómiai élmény bemutatása volt, valamint a közvetlen kapcsolatteremtés a fogyasztókkal. Emellett a célcsoportnak megfelelő ex-
kluzív rendezvény megjelenésének létrehozása és egyedi installáció megtervezése, gyártása és dedikált hostessek biztosítása a rendezvényre. A négynapos hazai és nemzetközi kiállítókkal büszkélkedő gasztronómiai fesztivál vendégei megfelelnek a Nespresso célcsoportjának.
A fesztivál területén több promóciós helyszínt alakítottak ki. Az univerzális megjelenésű standok lehetőséget biztosítottak a fogyasztók számára, hogy betekintést nyerjenek a Nespresso életérzésbe, és megfelelően képviselték a márka értékeit, valamint a fogyasztói edukációt. Az installáció részeként cserélhető háttérfallal megvalósuló kávézói hangulat elősegítette az aktuális fókusztermékek kommunikációját és ülőhelyet biztosított a vendégek számára. A fesztivál ideje alatt egyszerre 10 hostess a lehető legtöbb célcsoportba tartozó vendéget invitálta a Nespresso standhoz, és minden belépő mellé ajándék Nespresso kávékupont adtak át. Végül a Gourmet fesztivál teljes látogatószámából 74%-ot sikerült megszólítaniuk, 59% kávét is kóstolt, és a kóstolást követően a vásárlásra csábított vásárlók aránya 26% volt.
A promóció létrehozásában a Torter Design Kft. is részt vett./
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >