Nespresso Gourmet Fesztivál 2015 – promóciós verseny
Az ügynökségi feladat a magas minőséget és kiemelkedő kávéfogyasztási élményt jelentő Nespresso brand értékeinek közvetítése, a kávézás mint gasztronómiai élmény bemutatása volt, valamint a közvetlen kapcsolatteremtés a fogyasztókkal. Emellett a célcsoportnak megfelelő ex-
kluzív rendezvény megjelenésének létrehozása és egyedi installáció megtervezése, gyártása és dedikált hostessek biztosítása a rendezvényre. A négynapos hazai és nemzetközi kiállítókkal büszkélkedő gasztronómiai fesztivál vendégei megfelelnek a Nespresso célcsoportjának.
A fesztivál területén több promóciós helyszínt alakítottak ki. Az univerzális megjelenésű standok lehetőséget biztosítottak a fogyasztók számára, hogy betekintést nyerjenek a Nespresso életérzésbe, és megfelelően képviselték a márka értékeit, valamint a fogyasztói edukációt. Az installáció részeként cserélhető háttérfallal megvalósuló kávézói hangulat elősegítette az aktuális fókusztermékek kommunikációját és ülőhelyet biztosított a vendégek számára. A fesztivál ideje alatt egyszerre 10 hostess a lehető legtöbb célcsoportba tartozó vendéget invitálta a Nespresso standhoz, és minden belépő mellé ajándék Nespresso kávékupont adtak át. Végül a Gourmet fesztivál teljes látogatószámából 74%-ot sikerült megszólítaniuk, 59% kávét is kóstolt, és a kóstolást követően a vásárlásra csábított vásárlók aránya 26% volt.
A promóció létrehozásában a Torter Design Kft. is részt vett./
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >Black Friday másképp: görbe tükröt tart az Euronics új kampánya
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az…
Tovább olvasom >Terjeszkedik a Scruton kávézólánc: több Libri könyvesboltban váltják a Café Frei egységeit
A 2020-ban alapított Scruton kávézólánc az idei évben jelentős terjeszkedésbe…
Tovább olvasom >