Nespresso: George Clooney talpig páncélban
A Nespresso legújabb reklámfilmje ma debütál világszerte a képernyőkön. George Clooney-t, a márka nagykövetét, új küldetése során úgy láthatjuk, ahogy korábban még sosem: talpig páncélban ment meg egy középkori királyságot, majd New York utcáin bukkan fel, hogy felkutassa szíve leghőbb vágyát, a királyság legkivételesebb kávéját. Clooney partnere a mesebeli kalandban Natalie Dormer, a világhírű Trónok Harca sorozat dívája, akivel együtt szerepelnek a Nespresso eddigi legnagyobb, több mint 30 országban futó kampányában.
EGY LOVAG JUTALMA
A kisfilm történetét az a fáradhatatlanság ihlette, amivel a Nespresso arra törekszik, hogy vásárlóinak minden alkalommal kivételes kávéélményben legyen része. A Peter Gabriel ‘Solsbury Hill’ című zenéjével aláfestett egyperces reklámfilm első jelenete egy középkori kastélyban játszódik, ahol George-ot a nagyhatalmú királynő lovagjának szerepében látjuk. Miután megöl egy sárkányt, hogy megmentse a királyságot, George-nak nagy jutalmat ígérnek, ő azonban útnak indul megtalálni valamit, amire mindennél jobban vágyik. Kalandja során a hosszú út és az akadályok ellenére bizonyítja, hogy semmitől sem riad vissza, ha szeretett Nespresso kávéját kell felkutatnia.
„Sok éve dolgozom már a Nespresso-val, és mindig remek élmény velük forgatni. Ezúttal pedig igazán különleges is, hiszen régi vágyam volt, hogy egy középkori lovag bőrébe bújjak!”- mondta a forgatáson George Clooney.
EGY MÉLTÓ KIRÁLYNŐ
Az idei kampányban Clooney partnere a már említett Natalie Dormer, aki ez alkalommal is, korábbi királynő-alakításaihoz hűen, szigorú szerepet játszik.
„Imádom a Nespresso-t, és a családom szerint nagyon találó, hogy én szerepelek ebben a reklámban. George Clooney-val dolgozni olyan, mint egy megvalósult álom. Nagyon jó társaság, és remek a humora. Évek óta örömmel nézem a filmjeit, ezért fantasztikus érzés, hogy végre személyesen is megismerhetem, és együtt dolgozhatok vele.”- mesélte lelkesen Natalie.
EGYÜTTMŰKÖDÉS A FENNTARTHATÓSÁG JEGYÉBEN
George Clooney 2006 óta dolgozik a Nespresso-val, neve mára szinte összeforrt a márkával, sőt a fenntarthatóság témakörében is a vállalat meggyőződéses partnere. George élő példaként szolgál arra, mit jelent harcolni a bekategorizálás ellen, és határozottan állást foglalni globális kérdésekben, valamint kiállni a fenntarthatóság mellett; ez egy olyan küldetés, ami hűen tükrözi a Nespresso hitvallását is. A vállalat következetesen dolgozik azon, hogy ösztönözze vásárlóit a használt kávékapszulák visszagyűjtésére, és egyre több helyen és formában teszi lehetővé az újrahasznosítási programban való részvételt. George Clooney komoly támogatást nyújt ehhez: „A fiatalabb generációkat már nagyon érdeklik az újrahasznosítással és fenntarthatósággal kapcsolatos kérdések, összességében pedig mindannyian jóval tudatosabbak vagyunk fogyasztásunkat illetően is. Fontos, hogy a vállalatok ösztönözzék azt a fajta innovációt, ami segít megóvni a Föld jövőjét. A Nespresso igazán sokat tesz a fenntarthatóságért, ezért boldoggá tesz és büszkeséggel tölt el, hogy velük dolgozhatok.” – tette hozzá a színész.
A legújabb globális Nespresso kampány 2018. október 17-én indul a televíziós, digitális és közösségi média felületeken, valamint a márka weboldalán.
Kapcsolódó cikkeink
„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >Dinamikus növekedés és kihívások a globális kávépiacon
A globális kávépiac jelentős bővülés előtt áll, mivel a kereslet…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >