NESCAFÉ: innovációra építve

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 09. 05. 08:55

A NESCAFÉ története a kezdetektől fogva összeforrt az innovációval, a termékek megújításával. Így indult el útján 1930-ban, amikor a brazil kormány kérésére a Nestlé kutatói elkezdtek dolgozni egy olyan kávé kifejlesztésén, amely amellett, hogy hasznosítja a többlettermelésből származó kávémennyiséget, megtartja annak 100%-os kávétartalmát és hosszú ideig eltartható. Végül 1938-ban debütált az újdonság, így indult a NESCAFÉ világhódító útjára, és napjainkra a világ legkedveltebb kávémárkájává, és ötödik legértékesebb italmárkájává vált.

 Szilva Mónika italok üzletágvezető Nestlé Hungária


Szilva Mónika
italok üzletágvezető
Nestlé Hungária

Kevesen tudják, hogy a Magyarországon is nagyon népszerű 3in1 kávékeveréket hazánkban fejlesztették, és 2002 óta Szerencsen folyik a gyártása egész Európa számára. Újabb mérföldkövet jelentett a márka életében a Dolce Gusto kapszulás rendszer magyarországi bevezetése 2009-ben. Azóta a NESCAFÉ ebben a szegmensben is átvette a piacvezető szerepet.

Az elmúlt 75 év alatt a NESCAFÉ generációk életének meghatározó részévé vált, és mára 6000 csészét isznak belőle minden másodpercben a világon. Ezt a múltat és jelent alapul véve a Nestlé 2013 végén elindított márkamegújító kampánya a következő 75 év Nescafé kávéinak és a kávézás szokásainak irányát jelöli ki, hiszen a márka jelentős szerepet tölt be a kávékultúra fejlesztésében. A megújulás során nagyobb hangsúlyt kap a kávé szerepe az emberek életében, legyen szó szerelemről, barátságról, jó beszélgetésekről, vagy éppen forradalmi ötletekről. Hisszük, hogy az innovációk által még többet tehetünk ezen a területen, megtartva piacvezető helyünket.

Kapcsolódó cikkeink