Nescafé: divattervezés a ruhákon túl

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 03. 05. 12:09

Véget ért a NESCAFÉ® Dolce Gusto® Divattervezés a ruhákon túl című újságírók és bloggerek számára kiírt pályázata. A nyertesek személyesen a zsűritagoktól, Tóth Bori divattervezőtől és Farkas Lívia életmód bloggertől vehették át az extravagáns díjakat.

A tavaly meghirdetett pályázatra olyan riportokkal, cikkekkel és blogposztokkal lehetett jelentkezni, melyek azt mutatták be, hogyan vált a dizájn a mindennapjaink részévé, és milyen használati tárgyak segítségével szivárgott be háztartásunkba. A pályamunkákhoz az inspirációt a kultikus spanyol tervező nevét viselő NESCAFÉ® Dolce Gusto® Agatha Ruiz de la Prada kávégépek adták, melynek egyikét a legeredetibb alkotások készítői haza is vihették.

Mind a blog és újságíró kategóriában beérkező alkotások más és más szemszögből közelítették meg a témát. A blogger kategória nyertesének pályázata például azt mutatta be blogposztjában, hogy egy, a divat világából érkező tervező hogyan volt képes gyökerestül felforgatni és átformálni a lakberendezés világát. Míg mások a konyhai dizájntárgyak, használati eszközök oldaláról közelítették meg a témát, vagy éppen az izlandi ’dizájnrobbanást’ szőtték bele alkotásaikba.

„Jó volt látni, hogy a téma ennyire felkeltette az újságíró és blogger kollégák érdeklődését, nagyon színvonalas alkotások születtek, és a zsűrizés igazán élvezetes feladat volt.” – meséli Farkas Lívia zsűritag, az urban-eve blog szerzője. „A NESCAFÉ® Dolce Gustotól® nem áll távol a dizájn és a formás vonalak, mindig is arra törekedett, hogy a jó minőségű kávé mellé egyedi, formatervezett kávégépekkel kedveskedjen a kávé szerelmeseinek. Így nagyon jó volt látni, hogy nem csak a kiváló kávéval tudjuk megörvendeztetni fogyasztóinknak, de inspirálni is tudja őket, amiből ilyen remek alkotások születnek.” – tette hozzá Szilva Mónika, a NESCAFÉ marketing igazgatója.

Nyertesek
Újságíró kategória:
1. helyezett: Vincze Barbara
2. helyezett: Kiszely Noémi
3. helyezett: Kormos-Rényai Katalin

Blog kategória:
1. helyezett: Kosztolányi Tímea
További információk: www.dolce-gusto.hu/prada

A NESCAFÉ® Dolce Gusto®-ról
A NESCAFÉ® Dolce Gusto® az egyetlen olyan, egy csészés kávéfőző gép, amely a professzionális gépek 15 báros nyomásával működik. A NESCAFÉ® Dolce Gusto® a tejes kávékülönlegességek, így a tökéletes kávé és a garantált tejhab szakértője. A készülék bármely kávéitalt kevesebb, mint egy perc alatt készíti el. A 2006-os bemutatkozás óta a NESCAFÉ® Dolce Gusto® kifejlesztette a második generációs gépeit. Ezek – az első generációs gépekhez képest – 32 %-kal kevesebb CO2 kibocsátást, 41 %-kal kevesebb fosszilis energia és 25 %-kal kevesebb vízfelhasználást idéznek elő, ha a gyártástól a felhasználásig terjedő időszakot vesszük figyelembe. A Magyarországon is kapható, új generációs gépek használaton kívül 20 perc után automatikusan „standby” üzemmódba kapcsolnak és könnyített vízforraló blokkal rendelkeznek. A NESCAFÉ® Dolce Gusto® kávéfőzők új generációjának minden tagja elnyerte az A-energiaosztályú besorolást.

www.dolce-gusto.hu
http://www.facebook.com/NESCAFEdolcegustoHungary

Kapcsolódó cikkeink