Népszerűsítik az online kereskedelmet a gazdák körében
Videó-konferencián népszerűsíti az online kereskedelmet a gazdák körében a Magro.hu mezőgazdasági piactér január 21-én és 22-én – közölte a szervező cég szerdán az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a mezőgazdaságban még kevésbé alkalmazott módszert kínálnak majd a magyar agrárszereplők számára. A Gazdag Gazda Web-konferencia ugyanis arról szól majd, hogy miként hozhat létre bárki önállóan és ingyenesen egy olyan weboldalt, amelyen bemutathatja gazdaságát és termékeit.
Emellett pedig azt hogyan tudja úgy működtetni, hogy az pénzt is termeljen a számára. A web-konferencia résztvevői otthonukból, irodájukból, földrajzi határoktól függetlenül sajátíthatják el a modern ismereteket. A szervezők állítják: a konferencián tanultak alapján a résztvevők képesek lesznek egy egyszerű weboldal létrehozására és annak működtetésére marketingeszközök segítségével.
A Gazdag Gazda Web-konferencia előadásai a leglényegesebb információkat taglalják olyan gyakorlati példákon és tippeken keresztül, amelyek azonnal hasznosíthatók a gazdák mindennapi munkája során. A konferencia végén a résztvevők megkapják a Gazdag Gazda Tudásanyagot, amely a tanultak összefoglalását tartalmazza.
A videó-konferencián való részvételhez semmilyen előképzettség nem szükséges, csak internethasználat, és nyitottság kell a modern tudás elsajátítására – tartalmazza a tájékoztató. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >