Népszerűsíti a Spar a zöldség-gyümölcs fogyasztást
Együttműködést vállalt a Spar Magyarország a FruitVeB által működtetett „Naponta 3×3 az egészségért!” programban, és aktívan részt vesz a zöldség- és gyümölcsfogyasztást népszerűsítő belföldi áruházi promóció megszervezésében és kivitelezésében.A Spar a kampányba mindhárom áruházláncát bevonja. A vásárlók a Spar, Interspar és Kaiser’s üzletekben 2008. október elsejétől találkozhatnak a FruitVeB „Naponta 3×3 az egészségért!” programjának arculati elemeivel és a közös kommunikációval.
A Spar-csoport emellett a hetente 4,5 milliós példányszámban megjelenő akciós újságjaiban is teret biztosít a kezdeményezésnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >