Népszerűsíti a Spar a zöldség-gyümölcs fogyasztást
Együttműködést vállalt a Spar Magyarország a FruitVeB által működtetett „Naponta 3×3 az egészségért!” programban, és aktívan részt vesz a zöldség- és gyümölcsfogyasztást népszerűsítő belföldi áruházi promóció megszervezésében és kivitelezésében.A Spar a kampányba mindhárom áruházláncát bevonja. A vásárlók a Spar, Interspar és Kaiser’s üzletekben 2008. október elsejétől találkozhatnak a FruitVeB „Naponta 3×3 az egészségért!” programjának arculati elemeivel és a közös kommunikációval.
A Spar-csoport emellett a hetente 4,5 milliós példányszámban megjelenő akciós újságjaiban is teret biztosít a kezdeményezésnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >