Népszerűek Kylie Minogue alkoholmentes borai
Kylie Minogue alkoholmentes rozé pezsgője tavaly ősszel debütált és az adatok szerint meglehetősen jól fogyott a karácsony előtti időszakban.
A popdíva ezzel minden bizonnyal elhallgattatta egy időre a celeb-borokban kétkedőket.
Kylie Minogue valamivel több mint két évvel ezelőtt indította útjára a Benchmark Drinks-szel együttműködve a Proseccot, Provence rosét, Chardonnay-t, Sauvignon Blanc-t és Merlot-t magába foglaló Kylie Minogue Wines-t. A borok 31 országban kaphatók és eddig több mint 7 millió palackot értékesítettek belőlük.
A „hab a tortán” azonban talán a tavaly decemberben bevezetett 0% alkoholtartalmú Kylie’s Sparkling Rosé, amelyből a karácsonyi időszakban minden tizedik másodpercben eladtak egy palackot, és ez még nem tartalmazza a száraz Január során mért eladásokat.
A Kylie Minogue Wines idén a ProWein francia csarnokában lesz jelen standdal.
A borok az Egyesült Királyság kiskereskedelmi láncainak – így a Tesco, a Sainsbury’s, a Morrisons – üzleteiben megvásárolhatók, míg Côtes de Provence Roséját a világ legjobb éttermeiben, köztük a londoni Annabel’s-ben is kínálják.
Kapcsolódó cikkeink
20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem változott az euróövezet gazdasági teljesítménye júniusban
Siófok vezeti a Szallas.hu 2025-ös nyári időszakra szóló belföldi foglalási…
Tovább olvasom >A gazdasági fellendülés ellenére nőtt a fizetésképtelenségek száma a közép-kelet-európai régióban
Ellentmondásos képet fest a Coface nemzetközi hitelbiztosító éves Közép- és…
Tovább olvasom >Egy kattintás a boldogságért: tízből kilenc magyar impulzusvásárló
A magyarok ötöde vásárol rendszeresen olyan terméket, amit előre nem…
Tovább olvasom >