Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban a 18-24 éves fiatalok 71%-a rendszeresen használ önkiszolgáló kasszákat a boltokban.
Az önkiszolgáló pénztárak népszerűsége az életkorral csökken: míg a 45 év alatti vásárlók csupán 22%-a használja rendszeresen, ez a szám a 45-65 éveseknél ennek a fele.
Azok, akik az önkiszolgáló kasszákat rendszeresen használják leginkább a gyorsaságot, rugalmasságot és önállóságot értékelik, a tanulmány szerint ezek az előnyök összefüggésben állnak a pozitív vásárlási élménnyel. Az önkiszolgáló kasszákat gyakran használók 82%-a pozitívabb bolti élményről számolt be, míg a férfiak és a 34 év alattiak körében ez az arány még magasabb, eléri a 85%, illetve a 84%-ot.
Az 50 év felettiek (76%) és a nők (73%) kevésbé elégedettek ezzel az in-store fizetési móddal.
Dr. Tobias Röding, az EHI projektvezetője szerint a bolti vásárlási élmény nagyban függ a fizetési folyamat gyorsaságától és önállóságától.
A tanulmány szerint a vásárlók 62%-a a gyorsabb fizetést tartja a legfőbb előnynek, különösen igaz ez a fiatalabb vásárlókra (66%). Mindazonáltal a megkérdezettek 40%-a nehézségeket tapasztal, míg 37% stresszesnek találja az önkiszolgálók használatát.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Rekordösszeget spórolnak a német fogyasztók a fenntartható élelmiszereken
Németországban rekordalacsony szintre esett vissza a fenntartható termékek vásárlási hajlandósága.…
Tovább olvasom >ProVeg: Németországban a Lidl kínálja a legkedvezőbb árú vegán kosarat
Az árparitás egy évvel ezelőtti bevezetését követően most a német…
Tovább olvasom >Németországban visszatér az Aldi Süd a nyomtatott akciós újság terjesztéséhez
Visszatér a papíralapú reklámújságok terjesztéséhez az Aldi Süd Németországban, ahol…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >