Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban a 18-24 éves fiatalok 71%-a rendszeresen használ önkiszolgáló kasszákat a boltokban.
Az önkiszolgáló pénztárak népszerűsége az életkorral csökken: míg a 45 év alatti vásárlók csupán 22%-a használja rendszeresen, ez a szám a 45-65 éveseknél ennek a fele.
Azok, akik az önkiszolgáló kasszákat rendszeresen használják leginkább a gyorsaságot, rugalmasságot és önállóságot értékelik, a tanulmány szerint ezek az előnyök összefüggésben állnak a pozitív vásárlási élménnyel. Az önkiszolgáló kasszákat gyakran használók 82%-a pozitívabb bolti élményről számolt be, míg a férfiak és a 34 év alattiak körében ez az arány még magasabb, eléri a 85%, illetve a 84%-ot.
Az 50 év felettiek (76%) és a nők (73%) kevésbé elégedettek ezzel az in-store fizetési móddal.
Dr. Tobias Röding, az EHI projektvezetője szerint a bolti vásárlási élmény nagyban függ a fizetési folyamat gyorsaságától és önállóságától.
A tanulmány szerint a vásárlók 62%-a a gyorsabb fizetést tartja a legfőbb előnynek, különösen igaz ez a fiatalabb vásárlókra (66%). Mindazonáltal a megkérdezettek 40%-a nehézségeket tapasztal, míg 37% stresszesnek találja az önkiszolgálók használatát.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Kivezeti a német piacról a Provamel márkát a Danone
Augusztustól megszünteti a Provamel márka forgalmazását a Danone Németországban. A…
Tovább olvasom >Szakmai tanácsadással és anyagi támogatással segíti a KPMG a civil szervezetek sikerességét
Kihirdették a KPMG 16. éve futó Felelős Társadalomért Programjának nyerteseit,…
Tovább olvasom >Egyre népszerűbb a sör alkoholmentes változata Németországban
Egészségügyi okokból, az íze miatt, vagy szimplán a választás szabadsága…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >