Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban a 18-24 éves fiatalok 71%-a rendszeresen használ önkiszolgáló kasszákat a boltokban.
Az önkiszolgáló pénztárak népszerűsége az életkorral csökken: míg a 45 év alatti vásárlók csupán 22%-a használja rendszeresen, ez a szám a 45-65 éveseknél ennek a fele.
Azok, akik az önkiszolgáló kasszákat rendszeresen használják leginkább a gyorsaságot, rugalmasságot és önállóságot értékelik, a tanulmány szerint ezek az előnyök összefüggésben állnak a pozitív vásárlási élménnyel. Az önkiszolgáló kasszákat gyakran használók 82%-a pozitívabb bolti élményről számolt be, míg a férfiak és a 34 év alattiak körében ez az arány még magasabb, eléri a 85%, illetve a 84%-ot.
Az 50 év felettiek (76%) és a nők (73%) kevésbé elégedettek ezzel az in-store fizetési móddal.
Dr. Tobias Röding, az EHI projektvezetője szerint a bolti vásárlási élmény nagyban függ a fizetési folyamat gyorsaságától és önállóságától.
A tanulmány szerint a vásárlók 62%-a a gyorsabb fizetést tartja a legfőbb előnynek, különösen igaz ez a fiatalabb vásárlókra (66%). Mindazonáltal a megkérdezettek 40%-a nehézségeket tapasztal, míg 37% stresszesnek találja az önkiszolgálók használatát.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Tíz év alatt megduplázódott az eper ára
Míg 2015-ben még 3,94 eurót kellett fizetni egy kilogramm hazai…
Tovább olvasom >Alig vásárolnak a németek a közösségi médián keresztül
A német vásárlók körében továbbra sem terjedt el a közösségi…
Tovább olvasom >Közös tisztítószercsomagokat kínál a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban
Stratégiai együttműködésre lép a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >