Népszerűek az ALDI Háziasszonyai – újabb sikeres ALDI-kampányok
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2012-ben döntött úgy, hogy az elkövetkező időszak kommunikációjának támogatására nem hírességet kér fel, hanem pályázatot hirdet a magyar háziasszonyok között: ki tartja magát képesnek és alkalmasnak arra, hogy az ALDI termékeit, a vállalatot a televízióban, a médiában és időnként az üzletekben, a vásárlók között képviselje. Az ALDI három kategóriában tette lehetővé a pályázást: az áruház egy elfoglalt, egy modern és egy tradicionális háziasszonyt keresett. A vállalat felhívása minden várakozást felülmúló visszhangra talált. Több mint 1500 magyar háziasszony kapott kedvet a felhívás alapján és küldte be pályázatát a szeptemberben indult kampányra, akik közül végül 9-en kaptak lehetőséget arra, hogy a magyar televíziónézők előtt reklámokban mérettessék meg magukat. A nézők interneten leadott szavazatai alapján végül három hölgy nyerte el az egy évig tartó megbízást és a vele járó 300 000 forintos álomfizetést.
A tradicionális háziasszony kategóriáját a sárisápi Pinczés Etel nyerte meg. A 76 éves nagymama büszkén vállalja korát és azt is, hogy a számítógéppel, az internettel mindössze három évvel ezelőtt ismerkedett meg. Lendületes pályázatában Etel vallja, hogy fiatalokat meghazudtoló energiáját a falusi fitnesznek köszönheti: a kerti munkák, a ház körüli tennivalók bőségesen ellátják feladattal, a gyerekek, unokák és szomszédok pedig mindig élvezik, amikor Etel konyhájából valami finomság kerül az asztalra.
A Székesfehérvár melletti Kincsesbányán élő Kalmárné Borostyán Dóra diadalmaskodott az elfoglalt háziasszonyok között: a 40 éves, két tinédzser gyermekét nevelő háziasszony üzleti területen is megállja a helyét, férjével 18 éve családi vállalkozásban dolgoznak. A munkában és a háztartás vezetésében Dóra könnyen és derűs természetességgel veszi az akadályokat, magától értetődően varázsol többfogásos ebédet a családja számára.
A pályázat során munkájában szerzett tapasztalatait és kreativitását is bevetette Kiss Diána, a modern háziasszony kategória győztese. A kreatív szakemberként dolgozó 28 éves budapesti Dia saját blogot és Facebook-oldalt is indított szavazótábora növeléséhez. Dia munkájából fakadó elfoglaltsága miatt arra törekszik, hogy a rendelkezésre álló szűkös szabadidejét minél hatékonyabban töltse el, ezért ő szeret akár fél óra alatt is ínycsiklandó vacsorát készíteni élete párjának vagy csak magának.
„A 2011-es »Íz-szigetek« kampány és kóstolás, továbbá a tavalyi »Keressük!« kampány hirdetései is az ALDI által nyújtott egyedi előnyökre hívták fel a figyelmet: a gyors, akár 15 perc alatt elvégezhető bevásárlás, az előválogatott termékkínálat, a pénzvisszafizetési garancia és a kompromisszummentes minőségellenőrzés közelebb vitték meglévő és leendő vásárlóinkat az exkluzív ALDI márkákhoz” – mondja Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója. „Ebben az évben a három háziasszony segítségével következetesen folytatjuk az ALDI-ra jellemző egyedi kommunikációt: olyan háziasszonyok révén közvetítjük üzeneteinket, akik hitelesen képviselik az ALDI-előnyöket, akik tanácsaikkal és ötleteikkel segítik háziasszonytársaikat, és akikkel könnyű azonosulni” – teszi hozzá
Székács Tibor.
Az ALDI Háziasszonyok nem csupán a televíziós reklámokban és az óriásplakátokon, hanem újságok hasábjain és internetes portálokon is feltűnnek, ízelítőt adnak az áruház heti akciós kínálatából, új termékeket mutatnak be, tippekkel és vérbeli háziasszony-praktikákkal segítik nőtársaikat – és a háztartásban serénykedő férfiakat is. A kampány ideje alatt a három nyertes háziasszony honlapján, a http://haziasszonyok.aldi.hu oldalon blogot is vezet mindennapjaikról, valamint receptjeiket és háztartásvezetési trükkjeiket is megosztják az olvasókkal. Az ALDI a napokban a sajtó számára személyesen is bemutatta a háziasszonyokat. Etel tradicionális süteménnyel kápráztatta el az újságírókat, Dóra egy gyorsan elkészíthető és egészséges ebédrecept megvalósítását mutatta be, Dia pedig házi szépségápolási praktikákat prezentált a jelenlévők számára. A sajtó munkatársai emellett ízelítőt kaptak az ALDI mindennapos minőségellenőrzési folyamatáról is, feszült érdeklődéssel vettek részt az ALDI munkatársaival közösen a rendhagyó terméktesztelési folyamatban.
Az ALDI kampányainak kreatívjait a HAB Ad készítette, a kommunikációs és sajtómunkát a Chapter4 Communications Kft. végezte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >