Népszerűek a Mars-standok a virtuális állásexpókon
Átlagosan 10 000 látogató kereste fel a Mars Magyarország ezüst és platina standját a Monster és a Profession idei virtuális állásexpóin. A vállalat az elmúlt másfél évben összesen öt alkalommal, de egy szezonon belül először vett részt mindkét virtuális rendezvényen, amelyek egyaránt sikeresnek bizonyultak.
A Mars Magyarország az idén először vett részt egy szezonon belül a Profession és a Monster virtuális állásexpóin is, amelyeken összesen 248 ezer fő jelent meg. A virtuális rendezvények közül a vállalat az előbbin három nap alatt 9 700, az utóbbin pedig öt nap alatt 14 000 látogatót ért el ezüst platina standjain, amelyek kiemelkedő eredmények.
A virtuális állásbörze egy olyan újszerű álláskeresési eszköz, amely ötvözi a hagyományos állásbörze lehetőségeit az internet előnyeivel: összehozza a munkáltatókat és a munkavállalókat a virtuális térben, így a munkáltatóknak és az álláskeresőknek el sem kell mozdulniuk a számítógép elől ahhoz, hogy interaktív kapcsolatba léphessenek egymással.
A látogatók véleményezhették is a standokat, a vélemények közül szemezve megtudhatjuk, hogy a Mars standja „maximálisan informatív, egyszerű és mégis elsőre felkelti az érdeklődést”, és egyben „emberközeli” is volt. A látogatók nem csak a tartalmat, a küllemet is értékelték, egyikük kiemelte, hogy „ez volt az egyik olyan stand, ahol látszik, hogy fordítottak időt a designra is”.
„Maximálisan elégedettek vagyunk mindkét virtuális állásexpón elért eredményeinkkel. Rengeteg, számunkra potenciális munkavállalót sikerült elérnünk, számos önéletrajzzal gazdagodtunk, több ezer chat üzenetet váltottunk a virtuális felületen keresztül. Ezek segítségével sikerült megismertetnünk a résztvevőkkel a Mars kultúráját, az Öt Alapelvet és, hogy miért is vagyunk mi a Legjobb Munkahely” – mondta Mayer Zsolt, a Mars Magyarország vállalati kapcsolatok igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >