A gyógyfürdős szállásakciók hasítanak
A hazai fogyasztók jól láthatóan kedvelik a kuponos/bónuszos oldalakon fellelhető szállásakciókat.
Az utazási ajánlatok jelentik a hazai kuponos/bónuszos piac egyik leggyorsabban bővülő szegmensét. A szállodák számára a közösségi vásárlói oldalak megjelenése kiváló lehetőséget kínált a vendégszám gyors növelésére, bár többük szerint a közvetítő oldalak árversenybe hajszolják a szállásadókat.
A Bónusz Brigád egy hatékony marketing eszközt kínál a szállodák számára, amely révén naponta 2,5 millió embert érhetnek el, és egyáltalán nem érdekelt abban, hogy árverseny alakuljon ki közöttük – hangsúlyozta Heller Gábor, a legnagyobb hazai közösségi vásárlói szolgáltató alapító-tulajdonosa. „A rajtunk keresztül bónuszokat értékesítő hotelek akciós bevételének egy részét – ami 20 százalék körül van – kapjuk meg jutalékként, így értelemszerűen nem célunk, hogy alacsonyak legyenek az árak.”
A Bónusz Brigád alapító-tulajdonosa szerint az idén is a balatoni, horvátországi, velencei-tavi szállodák és a gyógyfürdők ajánlatai jelennek majd meg a legnagyobb arányban, de Olaszországba és Ausztriába is egyre több bónuszt értékesítenek.
A különböző online és offline marketing eszközök együttes használata lehet a célravezető, az a hotel, amely túlságosan is támaszkodik a közösségi vásárlásra, bajba kerülhet – mutatott rá Hegedűs Attila, a BDO tanácsadó cég ügyvezető igazgatója.
A szakember úgy látja, hogy jelenleg a hazai fogyasztók számára az ár a legfontosabb, éppen ezért fogadták olyan pozitívan a kuponos/bónuszos szolgáltatók megjelenését ebben a szegmensben. Ez azonban azt is eredményezi, hogy ha a vendégek megtapasztalták, hogy nagyon kedvező áron is hozzájuthatnak a négycsillagos szolgáltatásokhoz, akkor a jövőben is elvárják azokat.
Robbanásszerű fejlődésen megy át a hazai internetes kuponos/bónuszos piac, a 2010 őszi indulást követően 2011-ben már 4,5, tavaly pedig 6,5 milliárd forintos forgalmat ért el ez a szektor. A szegmens legnagyobb szereplője, a Bónusz Brigád kínálatában 182 partner utazási akciója jelent meg, ezek 65 százaléka újra élt a kedvezményes ajánlat lehetőségével. Összesen 895,77 millió forint értékben vásároltak a cégen át elérhető utazási ajánlatokból, ami a teljes 25,2 százaléka. (Kalocsai Zoltán, Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >