Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark, a nemzetközi divatáruház. A Primark új boltjának megnyitása izgalmas lépés a magyar piac számára, és valószínűleg csak a kezdet, hiszen a cég folyamatosan terjeszkedik világszerte. A vállalat a vásárlói igények kielégítésére törekszik új szolgáltatások és fejlesztések bevezetésével. Az egyik ilyen újítás a click and collect szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy a vásárlók online válasszanak termékeket, majd egy kiválasztott üzletben vegyék át azokat előre meghatározott időpontban.
A Primark bejelentette, hogy a sikeres próbaidőszak után minden angliai, walesi és skóciai üzletében elérhetővé teszi ezt a szolgáltatást. A cég tervei szerint 2025 végére az Egyesült Királyság összes 184 üzletében igénybe vehető lesz ez az opció, azonban Észak-Írország egyelőre kivételt képez.
Az új szolgáltatás széles választékot kínál, több mint 3000 termékkel, beleértve a női és gyermekruházatot, kiegészítőket, valamint mostantól a férfi ruházatot és otthoni életmód cikkeket is. A click and collect szolgáltatás ingyenes, de legalább 10 font, körülbelül 4500 forint értékű vásárlás szükséges a használatához.
A Primark 2022 novemberében indította el a click and collect szolgáltatást Észak-Angliában és Walesben található 25 üzletben, majd további 32 helyszínen bővítette ki az elérhetőséget. A vezérigazgató, Paul Marchant szerint a szolgáltatás pozitív visszajelzéseket kapott a vásárlóktól. Bár sokan remélték a házhozszállítás bevezetését is, a Primark tulajdonosának vezérigazgatója, George Weston elmondta, hogy jelenleg nem tervezik ezt a szolgáltatást.
A Primark magyarországi boltjának megnyitása izgalmas esemény a helyi vásárlók számára, és várhatóan tovább bővül az üzletek száma a régióban. A click and collect szolgáltatás pedig további kényelmet és rugalmasságot kínál az ügyfeleknek, akik így könnyedén vásárolhatnak online, majd egyszerűen átvehetik a termékeket egy közeli üzletben.
Kapcsolódó cikkeink
Új kollekcióval ünnepli a Primark a Disney Az oroszlánkirály című filmjének évfordulóját
Az oroszlánkirály című Disney-film 30. évfordulója alkalmából a Primark a…
Tovább olvasom >Rájár a rúd a Sheinre
A Shein, a fast fashion online divatkereskedelem egyik vezető szereplője,…
Tovább olvasom >Pepco, KiK, TEDi és Primark: komoly verseny várható
A magyar kiskereskedelmi szektorban a Pepco, amely 2015 óta van…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >