Népszerű az Apenta Vitamixx
A Maspex Olympos Kft. közterületi termékszórás kampánnyal népszerűsíti az Apenta Vitamixx vitaminozott ízesített ásványvizeket a nyári melegben.
Az Apenta Vitamixx közterületi sampling kampány során 2 „apentás” Piaggio járja az országot és a forgalmasabb tereken megállva a hoszteszek jéghideg Apenta Vitamixxet osztogatnak az arra járóknak.
A kampány július közepén indult és augusztus végéig tart. Budapesten, 5 nagyvárosban, valamint balatoni és Velencei-tó környéki településeken kóstolhatják meg az érdeklődők az ízesített ásványvizet. A járókelők rendkívül vidámnak és érdekesnek tartják a Piaggiókat és a nagy meleg miatt különösen szívesen fogadják a hűsítő italokat.
Kapcsolódó cikkeink
Kubu Immuno püré 100% 2-féle ízben: málna-csipkebogyó és körte-bodzabogyó
A Kubu két új, innovatív termékkel bővíti kínálatát. Az új…
Tovább olvasom >Hidratálj okosan, kortyolj tudatosan!
Az ásványvíz- és ízesítettvíz-piac 2024-ben számos kihívással nézett szembe, miközben…
Tovább olvasom >Topjoy XXL püré 2-féle ízben: kaktusz és mangó
A Topjoy tovább bővíti gyümölcspüré-kínálatát egy új, 200 g-os kiszereléssel,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Pisztáciaboom a világban – sok helyen kedvenc snack lesz
A pisztácia iránti kereslet világszerte folyamatosan nő, és a globális…
Tovább olvasom >