Népszerű az Apenta Vitamixx
A Maspex Olympos Kft. közterületi termékszórás kampánnyal népszerűsíti az Apenta Vitamixx vitaminozott ízesített ásványvizeket a nyári melegben.
Az Apenta Vitamixx közterületi sampling kampány során 2 „apentás” Piaggio járja az országot és a forgalmasabb tereken megállva a hoszteszek jéghideg Apenta Vitamixxet osztogatnak az arra járóknak.
A kampány július közepén indult és augusztus végéig tart. Budapesten, 5 nagyvárosban, valamint balatoni és Velencei-tó környéki településeken kóstolhatják meg az érdeklődők az ízesített ásványvizet. A járókelők rendkívül vidámnak és érdekesnek tartják a Piaggiókat és a nagy meleg miatt különösen szívesen fogadják a hűsítő italokat.
Kapcsolódó cikkeink
Topjoy Alma-Szeder, Topjoy Alma-Bodza
A Topjoy 0,25 l üveges portfólió 2 limitált ízzel bővül…
Tovább olvasom >Apenta 0% cukor, 0% édesítőszer
Az Apenta új, enyhén szénsavas itala természetes ásványvízzel készül 2…
Tovább olvasom >Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >