Népszerű az Apenta Vitamixx
A Maspex Olympos Kft. közterületi termékszórás kampánnyal népszerűsíti az Apenta Vitamixx vitaminozott ízesített ásványvizeket a nyári melegben.
Az Apenta Vitamixx közterületi sampling kampány során 2 „apentás” Piaggio járja az országot és a forgalmasabb tereken megállva a hoszteszek jéghideg Apenta Vitamixxet osztogatnak az arra járóknak.
A kampány július közepén indult és augusztus végéig tart. Budapesten, 5 nagyvárosban, valamint balatoni és Velencei-tó környéki településeken kóstolhatják meg az érdeklődők az ízesített ásványvizet. A járókelők rendkívül vidámnak és érdekesnek tartják a Piaggiókat és a nagy meleg miatt különösen szívesen fogadják a hűsítő italokat.
Kapcsolódó cikkeink
Hidratálj okosan, kortyolj tudatosan!
Az ásványvíz- és ízesítettvíz-piac 2024-ben számos kihívással nézett szembe, miközben…
Tovább olvasom >Topjoy XXL püré 2-féle ízben: kaktusz és mangó
A Topjoy tovább bővíti gyümölcspüré-kínálatát egy új, 200 g-os kiszereléssel,…
Tovább olvasom >Kubu Immuno püré 100% 2-féle ízben: málna-csipkebogyó és körte-bodzabogyó
A Kubu két új, innovatív termékkel bővíti kínálatát. Az új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >