Népszerű az Apenta Vitamixx
A Maspex Olympos Kft. közterületi termékszórás kampánnyal népszerűsíti az Apenta Vitamixx vitaminozott ízesített ásványvizeket a nyári melegben.
Az Apenta Vitamixx közterületi sampling kampány során 2 „apentás” Piaggio járja az országot és a forgalmasabb tereken megállva a hoszteszek jéghideg Apenta Vitamixxet osztogatnak az arra járóknak.
A kampány július közepén indult és augusztus végéig tart. Budapesten, 5 nagyvárosban, valamint balatoni és Velencei-tó környéki településeken kóstolhatják meg az érdeklődők az ízesített ásványvizet. A járókelők rendkívül vidámnak és érdekesnek tartják a Piaggiókat és a nagy meleg miatt különösen szívesen fogadják a hűsítő italokat.
Kapcsolódó cikkeink
Viharos idők, aranyat érő termések
Az elmúlt időszakban a gyümölcslevek piaca dinamikus fejlődésen ment keresztül,…
Tovább olvasom >Apenta+ enyhén szénsavas üdítőital vitaminnal
Az Apenta+ termékcsalád három új, 750 ml-es, enyhén szénsavas, vitaminos…
Tovább olvasom >A jegestea színe-java
A jegestea szegmens a dinamizmus és a sokszínűség színtere az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >