Népszerű amerikai franchise-márkák jöhetnek Budapestre
Papa John’s, Carl’s Junior, WingZone – csak néhány népszerű amerikai franchise márka azok közül, amelyek talán hamarosan Magyarországon is elérhetőek lesznek. 2019. november 18-án és 19-én amerikai franchise üzletemberek delegációja érkezik hazánkba, hogy innovatív termékeket, szolgáltatásokat, munkahelyteremtési valamint tulajdonszerzési lehetőségeket kínáljanak vállalkozók, üzletemberek számára Magyarországon. A rendezvény az Amerikai Nagykövetség Kereskedelmi Osztálya és a Nemzetközi Franchise Szövetség (IFA) szervezésében valósul meg.
Tíz amerikai cég kínál munkahelyteremtéshez, szolgáltatásnyújtáshoz, gazdasági fejlődéshez, valamint franchise rendszerben működő üzletek tulajdonszerzéséhez kapcsolódó lehetőségeket Budapesten az amerikai franchise üzletember találkozó keretében november 18 – 19-én, világszerte ismert cégeket, márkaneveket bemutatva az európai piacon.
“Az amerikai franchise iparág nagyon büszke arra, hogy amerikai termékek és szolgáltatások ilyen széles körét tudja a magyar embereknek és cégeknek kínálni” – nyilatkozta Marc Dillard, a budapesti Amerikai Nagykövetség követtanácsosa. “A franchise üzleti modell révén az emberek világszerte lehetőséget kapnak a gazdasági fejlődéshez Amerika néhány legsikeresebb márkájával együttműködve és ők is megvalósíthatják egy sikeres vállalkozás tulajdonjogának megszerzésével és működtetésével kapcsolatos álmaikat.”
Az Amerikai Nagykövetség Kereskedelmi Osztálya valamint a Nemzetközi Franchise Szövetség közös szervezésében az amerikai cégek potenciális franchise-átvevő partnerekkel találkoznak, ezáltal új piacokra kiterjesztve a márkanevek tulajdonszerzéséhez kapcsolódó lehetőségeket. Az alábbi cégek vesznek részt a találkozón:
Carl’s Jr. (minőségi gyorsétterem)
FASTSIGNS International (üzleti szolgáltatás)
Gold’s Gym (edzőterem)
Lift Brands: Snap Fitness és 9Round Boxing (edzőterem)
Little Land Play Gym (gyermek szórakoztatás)
Nathan’s Famous Inc. (minőségi gyorsétterem)
Papa John’s International, Inc. (minőségi gyorsétterem)
School of Rock (zeneoktatás)
Wing Zone Franchise Corporation (gyorsétterem)
Ziebart International Corporation (teljes körű autóápolás, autókozmetika)
– Carl’s Jr. (minőségi gyorsétterem)
– FASTSIGNS International (üzleti szolgáltatás)
– Gold’s Gym (edzőterem) – www.goldsgym.com
– Lift Brands: Snap Fitness és 9Round Boxing (edzőterem) https://www.liftbrands.com/, www.snapfitness.com, https://www.9round.com/
– Little Land Play Gym (gyerek szórakoztatás) www.thelittlegym.com
– Nathan’s Famous Inc. (minőségi gyorsétterem)
– Papa John’s International, Inc. (minőségi gyorsétterem) www.papajohns.com/international/
– School of Rock (zeneoktatás)
– Wing Zone Franchise Corporation (gyorsétterem)
– Ziebart International Corporation (teljes körű autóápolás, autókozmetika)
A társszervezőkről:
Az Amerikai Nagykövetség Kereskedelmi Osztálya az Amerikai Kereskedelmi Minisztérium Nemzetközi Kereskedelmi Hivatalának kereskedelemösztönző szerve. Az Amerikai Kereskedelmi Osztály kereskedelmi szakértői több mint 100 amerikai városban, valamint több mint 80 országban segítenek amerikai cégeknek exporttevékenységük elindításában, vagy éppen üzletkötéseik számának növelésében az új globális piacokon.
A Nemzetközi Franchise Szövetség (IFA) a világ franchise üzleti modellt képvislő legnagyobb és legrégibb szervezete. Az több mint 50 éves kíválóságot, tapasztalatot és érdekképviseletet ünnepelő Nemzetközi Franchise Szövetség a kormányzati- és médiakapcsolatok fejlesztésével, valamint oktatási programokkal segíti elő a franchise üzletág védelmét, erősödését és népszerűsítését.
A november 18-19-én Budapestre látogató franchise cégek, márkák képviselőivel való találkozó iránt érdeklődő vállalkozások az alábbi elérhetőségeken jelentkezhetnek:
Bősze Éva, kereskedelmi tanácsadó
Amerikai Nagykövetség, Kereskedelmi Osztály, Budapest
eva.bosze@trade.gov Tel: +36-1-475-4234
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >