Népszerű a vásárlók körében a Lidl apró, de hasznos újítása
A brit Lidl október 31-től hasznos újítást vezet be: a félzsíros és az organikus tejtermékeket a jövőben átlátszó, színtelen kupakkal hozzák forgalomba, a megszokott zöld kupakok helyett.

A színtelen kupak könnyebben újrahasznosítható
Az újítást egy négyhetes béta-időszakot követően vezették be, melynek során a vásárlók körében a tejbeszállítójukkal, a Müllerrel együttműködve próbálták ki a kupak-designváltást.
Bár egyszerű változatásról van szó, a színezett műanyagot nehezebb újrahasznosítani és ritkábban vethetőek be élelmiszer csomagolására. A Müller beszállítóinál ugyanakkor évente 60 tonna nagy sűrűségű visszaforgatott polietilén csomagolóanyag keletkezik- írja az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
Lidl-munkavállalók Magyar Kereskedelemért Nagydíjat kaptak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Versenyélénkítő és árcsökkentő vállalásokat tett a Lidl a GVH eljárásának eredményeként
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több mint 10 tonna állateledel gyűlt össze a Lidl jóvoltából
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Uniós adó jöhet az ultrafeldolgozott élelmiszerekre és az alkoholos üdítőkre – készül az EU első kardiovaszkuláris akcióterve
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rekordösszegeket költünk a Black Friday akciók során, a bértranszparencia több mint megfelelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Baltikum felé nyit a magyar élelmiszerexport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

