Népszerű a vásárlók körében a Lidl apró, de hasznos újítása
A brit Lidl október 31-től hasznos újítást vezet be: a félzsíros és az organikus tejtermékeket a jövőben átlátszó, színtelen kupakkal hozzák forgalomba, a megszokott zöld kupakok helyett.

A színtelen kupak könnyebben újrahasznosítható
Az újítást egy négyhetes béta-időszakot követően vezették be, melynek során a vásárlók körében a tejbeszállítójukkal, a Müllerrel együttműködve próbálták ki a kupak-designváltást.
Bár egyszerű változatásról van szó, a színezett műanyagot nehezebb újrahasznosítani és ritkábban vethetőek be élelmiszer csomagolására. A Müller beszállítóinál ugyanakkor évente 60 tonna nagy sűrűségű visszaforgatott polietilén csomagolóanyag keletkezik- írja az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >Kubu Immuno püré 100% 2-féle ízben: málna-csipkebogyó és körte-bodzabogyó
A Kubu két új, innovatív termékkel bővíti kínálatát. Az új…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >