Népszerű a vásárlók körében a Lidl apró, de hasznos újítása
A brit Lidl október 31-től hasznos újítást vezet be: a félzsíros és az organikus tejtermékeket a jövőben átlátszó, színtelen kupakkal hozzák forgalomba, a megszokott zöld kupakok helyett.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/10/Ke%CC%81pernyo%CC%8Bfoto%CC%81-2022-10-25-18.53.51.png)
A színtelen kupak könnyebben újrahasznosítható
Az újítást egy négyhetes béta-időszakot követően vezették be, melynek során a vásárlók körében a tejbeszállítójukkal, a Müllerrel együttműködve próbálták ki a kupak-designváltást.
Bár egyszerű változatásról van szó, a színezett műanyagot nehezebb újrahasznosítani és ritkábban vethetőek be élelmiszer csomagolására. A Müller beszállítóinál ugyanakkor évente 60 tonna nagy sűrűségű visszaforgatott polietilén csomagolóanyag keletkezik- írja az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílik a Lidl első szerszám-mintaboltja Biatorbágyon
A Lidl üzletlánc az ezen a héten nyitja meg első…
Tovább olvasom >Új Lidl nyílt Pécsett
Áprilisban Pécsett, a Kertváros központjában nyitotta meg a Lidl 204. magyarországi…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >További cikkeink
A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >