Nemzetközi szabvány garantálja a SPAR-minőséget
Idén is kiemelt eredménnyel teljesített az ISO 9001:2008 és a HACCP tanúsító auditon a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft., amely az élelmiszerláncok közül továbbra is az egyetlen Magyarországon, mely az ISO 9001 nemzetközi szabvány követelményei alapján tanúsított minőségirányítási rendszerrel rendelkezik.
„A 344 szupermarket, 32 INTERSPAR hipermarket és 108 franchise üzlet alkotta SPAR hálózat napi működését a szigorúan ellenőrzött minőség jellemzi, ez első helyen áll vállalatunk üzletpolitikájában. A minőség melletti elkötelezettséget nemcsak beszállítóinktól várjuk el, hanem belső működésünkben is magas minőségi követelményeket támasztunk”, hangsúlyozta Maczelka Márk kommunikációs vezető.
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. 2009 decemberétől a világ vezető auditor szervezete, az SGS által tanúsított kereskedelem specifikus Integrált Irányítási Rendszert (IIR) működtet. Ennek a rendszernek két fontos eleme az ISO 9001: 2008 szabvány szerinti minőségirányítási és a HACCP elvek szerinti élelmiszerbiztonsági rendszer.
Az ISO 9001 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer számos előnyt biztosít nemcsak a SPAR-nak, hanem a vállalat partnereinek és a vásárlóinak egyaránt. Az élelmiszerbiztonsági rendszerrel összehangolt, átlátható dokumentációs rendszer bevezetésével a szervezet minden szintjén megvalósulnak a szabályozott működés feltételei. Ezáltal egyértelművé válnak a feladat- és felelősségi körök, így a munkafolyamatok jobban nyomon követhetőek és értékelhetőek.
Az elkövetkező időszak kiemelten fontos a SPAR életében, hiszen 2017-ben már az új szabvány (ISO 9001:2015) szerinti tanúsításra dolgozza át Integrált Irányítási Rendszerét, amely számos új, vásárlói elégedettséget növelő módosítást is tartalmaz.
„A SPAR csoport mindezek mellett idén is teljesítette a Nemzetközi Élelmiszeripari Szabvány logisztikai részének (IFS Logistics Standard) legmagasabb szintű elvárásait. A 2014-ben megszerzett, s évente sikeresen megújított önkéntes minősítéssel az áruházlánc biztosítja az üzlethálózat igényeinek megfelelő kiszolgálást, a vevői szempontokon alapuló fejlesztési folyamatokat, az esetlegesen előforduló hibák azonnali, gyors és hatékony kezelését. A vásárlók számára ezek a nemzetközi tanúsítványok biztonságot, garanciát jelenthetnek”, tette hozzá Maczelka Márk.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >