Nemzetközi díjat nyert a Széchenyi gyógyfürdő
A legjobb gyógyfürdő kategóriájában nyert rangos nemzetközi díjat a Széchenyi fürdő – jelentette be Czinege Szilvia, a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. marketingigazgatója vasárnap az M1 aktuális csatornán.
A társaság képviselője elmondta, a hétvégén 10 ezer vendég kereste fel a fürdőt, amely világszerte is a balneológia fellegvárának tekinthető. Czinege Szilvia hangsúlyozta, a Széchényi fürdő folyamatos fejlesztésekkel igyekszik még több látogatót vonzani, az újítások egyike, hogy a labdarúgó Európa-bajnokság és az olimpiai játékok idején is óriáskivetítőkkel várják a vendégeket. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Ismét Marketing Diamond Awards díjjal gazdagodott a Trade magazin kiadója
Január végén, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond…
Tovább olvasom >Idén is Top Employer díjat nyert a Lidl Magyarország
A független „Top Employers Institute” minden évben elismeri a világ…
Tovább olvasom >Az ALDI nyerte el az „Év Diszkont Üzlete 2022” díjat
Az ALDI Magyarország a 2022 áprilisában Egerben megnyitott üzletével pályázott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szakmai elismerés az ipartestületnek
A Magyar Vendéglátók Ipartestülete idén újra bekerült a TOP10 meghatározó,…
Tovább olvasom >Az utazási kibercsalásokra is figyelmeztet az MNB nyári kampánya
A nyaralás alatti pénzügyi kockázatok csökkentését támogatja a Magyar Nemzeti…
Tovább olvasom >Tíz év alatt meg akarják duplázni a vízitúrázók számát Magyarországon
A Nemzeti Víziturisztikai Stratégia legfőbb célkitűzése, hogy Magyarországon a következő…
Tovább olvasom >