Nemzetközi díjat nyert a Széchenyi gyógyfürdő
A legjobb gyógyfürdő kategóriájában nyert rangos nemzetközi díjat a Széchenyi fürdő – jelentette be Czinege Szilvia, a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. marketingigazgatója vasárnap az M1 aktuális csatornán.
A társaság képviselője elmondta, a hétvégén 10 ezer vendég kereste fel a fürdőt, amely világszerte is a balneológia fellegvárának tekinthető. Czinege Szilvia hangsúlyozta, a Széchényi fürdő folyamatos fejlesztésekkel igyekszik még több látogatót vonzani, az újítások egyike, hogy a labdarúgó Európa-bajnokság és az olimpiai játékok idején is óriáskivetítőkkel várják a vendégeket. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Ismét Marketing Diamond Awards díjjal gazdagodott a Trade magazin kiadója
Január végén, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond…
Tovább olvasom >Idén is Top Employer díjat nyert a Lidl Magyarország
A független „Top Employers Institute” minden évben elismeri a világ…
Tovább olvasom >Az ALDI nyerte el az „Év Diszkont Üzlete 2022” díjat
Az ALDI Magyarország a 2022 áprilisában Egerben megnyitott üzletével pályázott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sushi-álmok – A nap képe
Véletlenül találtunk a neten Alexandra Naylorra, a németországi Ulmban alkotó,…
Tovább olvasom >Új fejezet a prémium élelmiszerek piacán: a Chef Market megvásárolta a Culinaris nagy- és kiskereskedelmi üzletágát
Jelentős átalakulás zajlik a prémium élelmiszerek hazai piacán: a Chef…
Tovább olvasom >Az új pápa megválasztása fellendítette Róma idegenforgalmát
XIV. Leó pápát ábrázoló ajándéktárgyak tömege lepte el a Vatikán…
Tovább olvasom >