Magazin: Nemzetközi díjat kapott a SuperShop törzsvásárlói program
A legjobb törzsvásárlói programként Global Award for Brand Excellence – Best Loyalty Program Award díjat nyert a SuperShop, amely a SPAR és az OMV közös hűségprogramja.
A World Brand Congress nemzetközi szakmai zsűrije által odaítélt elismeréseket a malajziai Kuala Lumpurban megtartott gálán adták át májusban.
A tekintélyes Global Brand Excellence – Best Loyalty Program Award díjat azok a vállalatok nyerik el, amelyek mind a kártyabirtokosok, mind a programban részt vevő partnervállalatok számára kölcsönös előnyt biztosítanak és hosszú távú kapcsolatot építenek a törzsvásárlók és a márkák között. A rangos elismerést a SuperShop program a gazdasági környezet változásainak elébe menő innovatív szolgáltatásaival, illetve a fogyasztók életének szinte minden szegmensét lefedő kínálatával nyerte el.
A 2000-ben történt indulása óta a SuperShop ma már 2,7 millió kártyabirtokos számára kínálja a lehetőséget a jutalompontok gyűjtésére, melyeket szabadon használhatnak fel a SuperShop-partnereknél.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: Az infláció sem indokolja már az árrésstop fenntartását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,3 százalékkal haladták meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Madár István: Árstopok nélkül magasabb lenne az infláció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >