Nemzetközi díjat kapott a SuperShop törzsvásárlói program
A legjobb törzsvásárlói programként Global Award for Brand Excellence – Best Loyalty Program Award díjat nyert a SuperShop, amely a SPAR és az OMV közös hűségprogramja. A World Brand Congress nemzetközi szakmai zsűrije által odaítélt elismeréseket a malajziai Kuala Lumpurban megtartott gálán adták át.
A tekintélyes Global Brand Excellence – Best Loyalty Program Award díjat azok a vállalatok nyerik el, amelyek mind a kártyabirtokosok, mind a programban részt vevő partner vállalatok számára kölcsönös előnyt biztosítanak és hosszú távú kapcsolatot építenek a törzsvásárlók és a márkák között. A rangos elismerést a SuperShop program a gazdasági környezet változásainak elébe menő innovatív szolgáltatásaival, illetve a fogyasztók életének szinte minden szegmensét lefedő kínálatával nyerte el.
A SuperShop a saját piacukon meghatározó jelentőségű partnereket fogja össze egy egységes márkaernyő alatt, tovább erősítve, építve a program és a partnerek márkaerejét. A SuperShop a részt vevő partnerek hűségprogramja, amelynek részeként a kártyabirtokos fogyasztók mindennapi vásárlásaik után, vagy szolgáltatások igénybe vétele alapján, az igényeiknek leginkább megfelelő jutalmat kaphatnak.
„A hűségprogram alapja a bizalom. Ez a meggyőződésünk kapott most nemzetközi szintű elismerést. A kártyabirtokosok megelégedése a program legnagyobb hajtóereje. Ez ösztönöz minket arra, hogy a programot olyan újításokkal tegyük még vonzóbbá, mint a Mobiltárcában elérhető NFC SuperShop kártya, vagy a vásárlások során kapott Hűségkuponok”- mondta Hovanyecz Norbert, a SuperShop ügyvezető igazgatója. Hozzátette: „Partnereinkkel közös erőfeszítéseink elismerése ez a rangos díj. Hálásak vagyunk kártyabirtokosainknak és partnereinknek, akik kölcsönös megelégedése motiválja és támogatja munkánkat.”
A 2000-ben történt indulása óta a SuperShop ma már 2,7 millió kártyabirtokos számára kínálja a lehetőséget a jutalompontok gyűjtésére, melyeket szabadon használhatnak fel a SuperShop partnereknél.
Képaláírás (a fotón balról jobbra): A díjat átadja a BrandTrend képviseletében Kőszegi András és dr. Trunk Zsuzsanna ügyvezető igazgatók, a díjat átveszi a SuperShop képviseletében Hovanyecz Norbert ügyvezető igazgató és Pap Attila marketing vezető.
Kapcsolódó cikkeink
Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják…
Tovább olvasom >Innováció és természet találkozása: A Herbiovit újdonságai megérkezte a SPAR üzletekbe
Elsőként a SPAR és INTERSPAR polcaira került ki a Herbiovit…
Tovább olvasom >Közel 900 milliós korszerűsítés a celldömölki SPAR szupermarketben
Modern belső teret kapott, és új grillpulttal is kiegészült a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >