Nemzetközi design díjat kaptak a Hilltop új címkéi
Neszmély, 2022. március 1. – A Paris Packaging Week által meghirdetett „Packaging of Premium & Luxury Drinks Innovation Award” díját veheti át a Hilltop csomagolás újratervezés kategóriában. A neszmélyi borászat 2021-ben vezette be megújult, a borfajtáik ízjegyeit egyedi aromakörökkel illusztráló címkéit a Hilltop és a Kamocsay Prémium borokon.

A zsűri a Hilltop címkék egyediségét, ötletességét is méltatta
A csomagolástervezési szakértőkből, valamint olyan világcégek, mint a Coca Cola, a Moët Hennessy és a Remy-Cointreau vezető munkatársaiból álló zsűri a Hilltop címkék egyediségét, ötletességét és kivitelezését is méltatta.
A 30 éves múltra visszatekintő neszmélyi borászat életében nem ez az első címkeváltás, de talán az eddigi leglátványosabb. A Hilltop a hagyományos borcímkék világától elmozdulva, a borvidék dűlőire emlékeztető vizuális elemeket cserélte le egy egyszerre esztétikus és edukatív címkesorozatra. A címkék középpontjában most egy minden borfajta esetében egyedi aromatérkép áll, amely nyolc alap íz- és illatjegy (egzotikus, virágos, növényes, parfümös, ásványos, piros gyümölcsös, csonthéjas és fehér gyümölcsös) értékein keresztül mutatja meg, az adott borban milyen aromák milyen intenzitással dominálnak. Az egyedi aromatérképekhez igazodva minden tétel címkéjének mintázata és színe is más.
A Paris Packaging Week Packaging of Premium & Luxury Drinks (PLD Innovation Award) díját 2020-ban hirdették meg először. A verseny célja, hogy különböző kategóriákban díjazza a világ legszebb és legkreatívabb ital címkéit, az italgyártók egyedi csomagolási megoldásait, egyúttal termékfejlesztésre és innovációra ösztönözze a világ érintett cégeit.
A versenyen a nevezők, így a Hilltop címkéit, 13 tagú zsűri értékelte többek között technikai innováció, a kivitelezés, az esztétikum, a minőség és az ergonómia szempontjait figyelembe véve. Értékelésében a zsűri a Hilltop címkék esetében az edukációt és a címkék információtartalmát, a borfajták szerinti címkék egyediségét, a design szépségét, valamint az aromakörök ötletének izgalmasságát honorálta az elismeréssel.
Kapcsolódó cikkeink
Becsomagoljuk, megisszuk, megfőzzük: a minőségi borokat választjuk karácsonykor
Karácsonykor minden második asztalra kerül bor, akár többféle is, ízlés…
Tovább olvasom >A borok minősége évről évre nő, de a jövedelmezősége csökkenő tendenciát mutat
A szélsőséges időjárás ellenére sem okozott különösebb gondot az idei…
Tovább olvasom >Mit iszunk a fesztiválokon?
A fröccsök egyértelműen a fesztiválok slágerei. Arról, hogy azokon belül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Váratlan páros: Magyar nagymama tanította rétest nyújtani a spanyol sztárséfet
Folytatódott Dani García gasztronómiai kalandozása Magyarországon. A Bibo Budapest étlapjára…
Tovább olvasom >14 év alattiak kizárva: új szabályok a budapesti gyógyfürdőkben
Újabb korlátozás lép életbe a fővárosi fürdőkben: a Rudas és…
Tovább olvasom >Így mulat egy kínai úr! – A nap videója
Ha létezik a tenger gyümölcseinek szánt paradicsom, akkor ezek az…
Tovább olvasom >