Nemzetközi aranyérem a Flore Confectionery-nek
Alig nyolc hónappal a piaci indulása után figyelemre méltó sikert ért el a magyar Flore Confectionery: két termékével is dobogóra állhatott az egyik legrangosabb kézműves csokoládéverseny, az International Chocolate Awards európai elődöntőjén. A „Sweet Sushi” fantázianevű fehércsokoládés manduladrazsé aranyérmet és különdíjat is nyert, míg a „Smoke Signals” elnevezésű szőke csokoládés, füstölt mogyorós variáció ezüstéremmel térhetett haza.
A Flore Confectionery indulását egy kétéves, minden részletre kiterjedő fejlesztési szakasz előzte meg, amelynek eredményeként egy tíz ízből álló, fine dining ihletésű drazsékollekció született meg. Az egyedi ízvilág mellett a márka a könnyed, fiatalos vizuális megjelenésre is hangsúlyt fektet, így hidat képez a gasztronómiai kifinomultság és a fiatal generációk vizuális kultúrája között.
A márka alapítója és kreatív cukrásza, Tóth Flóra Emese, korábban Michelin-csillagos éttermekben dolgozott. Saját csokoládéit úgy álmodta meg, mint apró, komplex desszerteket: egy-egy falatban meglepő íztársítások és emlékeket felidéző ízjegyek találkoznak. A „Sweet Sushi” például jázminnal, matchával és wasabival ízesített mandulát rejt, míg a „Smoke Signals” füstölt fokhagymát és ostyatöretet is tartalmaz.
Az elért eredmény nemcsak a Flore Confectionery számára jelent hatalmas elismerést, hanem a hazai kézműves édesipar nemzetközi láthatóságát is erősíti. A verseny szakmai zsűrije a specialty kávékhoz hasonló 100 pontos rendszerben értékel, ahol a 90 ponthoz közeli eredmények már nemzetközi szinten is kiemelkedőnek számítanak – a Flore termékei pedig ebbe a kategóriába kerültek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Európai Bizottság: még mindig sok az illegális termék a Temun
Az Európai Bizottság által folytatott vizsgálat előzetes eredménye szerint a…
Tovább olvasom >Új vezérigazgató a Procter & Gamble élén
A Procter & Gamble (P&G) bejelentette, hogy 2026. január 1-jétől…
Tovább olvasom >Tesco kampány az egészségesebb táplálkozásért – ingyen gyümölcs gyerekeknek
Új kampányt indított a Tesco az Egyesült Királyságban a gyümölcs-…
Tovább olvasom >